اجتماعی

مسافران بدون ماسک، سوار اتوبوس نشوند

مدیر معاونت اتوبوسرانی و پایانه‌های مسافربری شهرداری همدان از الزام استفاده از ماسک توسط مسافران و رانندگان اتوبوس‌های شهری خبر داد.

بابک اسدی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اعلام این خبر بیان کرد: بر اساس طرح اجبار و الزامی شدن استفاده از ماسک، رانندگان هر مسافری را که بدون ماسک باشد اجازه ورود به اتوبوس نمی‌دهند.

وی ادامه داد: طرح فاصله گذاری اجتماعی مجدد در اتوبوس‌ها اعمال شده است و این در حالیست که بسیاری از مسافران فاصله بهداشتی را رعایت نمی‌کنند.

اسدی با بیان اینکه بازرس‌ها در انتهای ایستگاه‌ها تذکرات و برخورد لازم با رانندگان و مسافران متخلف را انجام می‌دهند عنوان کرد: در دو ماه گذشته دو تن از رانندگان اتوبوس‌های شهری مشکوک به کرونا بودند و پس از اطلاع از این وضعیت، تا کنون در خانه دوره نقاهت را به سر می‌برند.

وی در پایان با بیان اینکه همکاری و مساعدت مردم رکن مهمی در رعایت بهداشت همگانی است توضیح داد: در صورتی که یک فرد با وجود این ویروس منحوس نکات بهداشتی را رعایت نکند، این بیماری دامنگیر همه خواهد شد بنابراین از شهروندان تقاضا می‌کنیم در رعایت نکات بهداشتی کوشا باشند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن