اجتماعی

افزایش ساخت‌وسازهای غیرمجاز در حاشیه شهر

رئیس شورای اسلامی شهر همدان الحاق سه روستا به شهر را مشکل ساز دانست و گفت؛ با الحاق این ۳ روستا، متاسفانه شاهد ساخت و سازهای بی رویه و غیر مجاز در حاشیه شهر هستیم.

کامران گردان در گفت‌وگو با پایگاه خبری #همدان‌آنلاین با بیان این که الحاق سه روستا به شهر بدون ایجاد زیرساخت و آمادگی لازم بوده است بیان کردد شهرداری توان خدمات دهی و جلوگیری از ساخت و سازهای بی رویه و غیر مجاز را ندارد چرا که تعداد آنها بسیار زیاد و امکانات شهرداری از جمله نیروهای آن ناچیز و کم است.

وی ادامه داد: طی بازدیدی که شورا از مناطق حاشیه شهر در رابطه با ساخت و سازهای غیر مجاز داشت متاسفانه بسیاری از افراد شبانه اقدام به ساخت و ساز می‌کنند که این موضوع در مناطق قاسم آباد و شهرک حسن آباد مشهود است.

گردان تصریح کرد؛ الحاق این سه روستا باید پس از ایجاد زیرساخت و آمادگی لازم انجام می‌شد چراکه اداره آن از توان شهرداری خارج است.

وی خاطر نشان کرد: با بسیاری از این ساخت و سازهای غیر مجاز برخورد قانونی انجام شده است اما باید برای جلوگیری از آنها تمهیدات دیگری اندیشید.

رئیس شورای اسلامی شهر همدان در پایان یادآور شد: در اسرع وقت باید از ساخت و سازهای بی رویه و غیرمجاز در حواشی شهر جلوگیری کرد و این موضوع نیازمند چاره‌اندیشی است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن