اجتماعی

برق گرفتگی منجر به فوت کارگر ساختمانی

سرپرست سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی ملایر از برق گرفتگی منجر به فوت کارگر ساختمانی خبر داد و گفت: طی تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، گزارش شد که کارگری در حین کارکردن در ساختمان در حال ساخت، از طبقه سوم سقوط کرده است.

حسین روستائی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: به محض اطلاع، سریعا یک دستگاه خودروی امداد ونجات با تجهیزات کامل همراه امدادگران به محل وقوع حادثه اعزام شد و آتش نشانان محض رسیدن با تحقیقات اولیه صورت گرفته مشاهد کردند کارگر مذکور در حال فعالیت بوده و به دلیل نامشخصی از طبقات ساختمان سقوط کرده است.

وی ادامه داد: این کارگر حین سقوط ابتدا به سیم برق فشار قوی که در مجاورت داربست بوده برخورد کرده است و باعث سوختگی و سقوط آن از ارتفاع و در نهایت سبب مرگ وی شد.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر ادامه داد: امدادگران با تجهیزاتی که در اختیار داشتند، اقدام به انتقال شخص فوت شده به طبقه همکف کردند و با هماهنگی با عوامل بهشت هاجر برای انتقال جسد به سردخانه تماس حاصل شد.

روستائی همچنین با اشاره به بروز حریق ضایعات در انبار ساختمان نیمه کاره، گفت: تماس تلفنی یکی از شهروندان با سامانه ۱۲۵ آتش نشانی، بروز یک فقره آتش سوزی در یکی از ساختمان های منطقه بلوار سلامت اطلاع داده شد.

وی اظهارکرد: به محض اطلاع سریعا یک دستگاه خودروی سنگین با تجهیزات کامل همراه آتش نشانان به محل اعلام شده اعزام و مشاهده شد در ساختمانی که درحال ساخت بوده مقداری ضایعات مختلف توسط نگهبان در یکی از اتاق ها جمع آوری شده بود که به دلیل سهل انگاری نگهبان، این ضایعات مورد حریق قرار گرفتند.

سرپرست سازمان آتش نشانی ملایر با بیان اینکه آتش نشانان با استفاده از دو حلقه شیلنگ یک و یک دوم اینچ با آب تحت فشار اقدام به اطفا حریق فوق کردند، خاطرنشان کرد: خوشبختانه در این حادثه به کسی صدمه وارد نشده و فقط مقداری ضایعات پلاستیک از بین رفته بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن