ورزشی

سفر “سفیر کراسفیتر کودکان ایران” به ملایر

خانواده آرشام قزاقی، سفیر کراسفیت کودکان کشور با حمید رضا سپهری سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر دیدار کرد، در این نشست حمایت از ورزش کودکان، ایجاد انگیزه و تشویق آنان به ورزش از راه اصولی و علمی مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین ، حمید رضا سپهری پنج شنبه 26 تیر ماه، در دیدار با خانواده قزاقی، آرشام را از افتخارات و استعدادهای بالقوه ورزش کشور دانست و اظهارکرد: این کودک ورزشکار در جذب فرزندان و کودکان به ورزش نقش اصلی را ایفا می کند.

وی با بیان اینکه تشویق و ایجاد انگیزه در کودکان از مهمترین اصول  قهرمان پروری در رده های پایه است، افزود: در راه اعتلا و پیشرفت ورزش رده های پایه در سطح شهرستان و بخش های تابعه از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنیم.

پدر” آرشام قزاقی” 5 ساله، کوچکترین کراسفیتر کشور، نیز به بیان فعالیت فرزند خود در رشته کراسفیت و مسائل و مشکلات موجود در ورزش کودکان پرداخت و حمایت و همکاری سپهری را در ورزش رده های پایه خواستار شد.

وی خاطرنشان کرد: آرشام از دو سالگی تمرینات ورزشی خود را با کمک  خودم و همسرم به دو صورت بازی و ورزش آغاز کرد و در سال 98 با توجه به استعداد بالای او در رشته کراسفیت از طریق کمیته کراسفیت فدراسیون همگانی کشور به عنوان “سفیر کراسفیت کودکان” معرفی شد.

پدر” آرشام قزاقی” افزود: آرشام توسط فدراسیون همگانی کشور در مسابقات قهرمانی کراسفیت در استان ها و شهرستان های تهران، یزد و … به عنوان کوچکترین کراسفیتر کشور دعوت و در ابتدای این مسابقات برنامه کراسفیت خود را اجرا می کرد.

وی ادامه داد: آرشام امسال در مسابقات آنلاین استعدادیابی کراسفیت کشور تحت نظر دکتر بهرامی نژاد رکورد ده ساله های کشور را  به نام خود ثبت و در مسابقات آنلاین قهرمانی کراسفیت کشور نیز عنوان قهرمانی این مسابقات را از آن خود کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین؛ ” آرشام قزاقی”، کوچکترین قهرمان کراس‌فیت و سفیر کراس‌ فیت کودکان ایران، متولد 15 بهمن 1393 در لرستان است و از 2 سالگی ورزش کردن را زیر نظر پدرش آغاز کرده است.

کراس ‌فیت ترکیبی از تمرین مقاومت، پلایومتریک انفجاری، تمرین سرعت، وزنه ‌برداری به سبک قدرتی و المپیک، کتل بلز، تمرین وزن بدن، ژیمناستیک و تمرین‌های استقامتی است. کراس‌ فیت با انجام این تمرین‌ها، اجزای اصلی تناسب اندام، تناسب ریوی و قلبی، استقامت، قدرت و استحکام عضلانی، انعطاف، نیرو، سرعت، چالاکی، تعادل، هماهنگی و دقت را هدف قرار می ‌دهد.

۲۶ تیر, ۱۳۹۹ ۰۹:۵۳ ب.ظ

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن