اجتماعی

خدمات شهری و فضای سبز در مناطق کمتر توسعه یافته،عادلانه توزیع شود

فرماندار ویژه شهرستان ملایر با اشاره به جایگاه مهم و تاثیرگذار شورای اسلامی شهر و شهرداری در خدمت رسانی به مردم و کسب رضایت مردم، گفت: تعامل و همکاری،توجه به قانون و برنامه‌ریزی صحیح در مجموعه مدیریت شهری مهمترین عوامل دستیابی به رضایت مردم، خدمت رسانی و رسیدگی به مسائل و مشکلات شهروندان است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی، عصر چهارشنبه،یکم مرداد ماه در دیدار با رئیس شورای اسلامی شهر ملایر، با تاکید بر اینکه همگی باید تلاش کنیم با همدلی و صمیمیت و به دور از هرگونه حاشیه به شهرستان توجه ویژه داشته باشیم، اظهار امیدواری کرد: این دوران، دوران طلایی تعامل و همگرایی بین مسئولین شهر باشد.

فرماندار ملایر با اشاره به اهمیت کار شوراها و لزوم تعامل، اتحاد و انسجام میان اعضای شورا، افزود: اعضای شورا باید با برنامه ریزی مدون برای ادامه توسعه و پیشرفت متوازن در سطح شهر تلاش کنند.
ولدی خواستار تدوین برنامه مناسب و هدفمند در سال آخر شورا شد و گفت: برنامه مدون و قانونی می تواند یکی از گام های مهم در موفقیت امور شهری باشد.
این مقام مسئول با تاکید بر نهضت آسفالت شهر ملایر و تداوم خدمت رسانی و آسفالت همه معابر سطح شهر، خواستار توزیع عادلانه خدمات شهری و فضای سبز به همه نقاط با اولویت مناطق کمتر توسعه یافته شد.

ولدی با بیان اینکه توسعه شهرستان بدون همفکری، همدلی و تلاش مضاعف محقق نمی شود، تصریح کرد: باید از کمک فکری تمام افراد استفاده کنیم و در این راستا دستگاه های اجرایی ملزم به پاسخگویی در حیطه وظایف خود هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن