ورزشی

خسارات 3 میلیارد تومانی ناشی از تعطیلی باشگاه های ورزشی ملایر

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر با اشاره به خسارات وارده به باشگاه ها در خصوص تعطیلی های پیشگیری از شیوع کرونا ویروس، گفت: خسارات وارده شده ناشی از این تعطیلی ها به باشگاه های خصوصی و دولتی، بیش از سه میلیارد تومان بوده که بسیار سخت و نگران کننده است.
به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، حمید رضا سپهری نیا، یک شنبه 5 مرداد ماه در جمع خبرنگاران، افزود: از خیرین خیر اندیش خواستاریم تا در زمینه حمایت های مالی از ورزش این شهرستان همت کنند و به عنوان اسپانسر و حامی در کنار ورزش باشند تا در آینده ای نزدیک شاهد توسعه، گسترش و پویایی ورزش در ملایر باشیم.
وی به بیان اهداف و برنامه های این اداره ورزش و جوانان در سال جاری در زمینه های ورزشی، آموزشی، فرهنگی و … پرداخت و حمایت همه جانبه مسئولین و خیرین خیر اندیش را در راستای پیشرفت و گسترش ورزش این شهرستان را خواستار شد.
سپهری افزود: در ایام شیوع کرونا در سال جاری برنامه های جامعی در زمینه های ورزش قهرمانی، ورزش همگانی، ورزش روستایی و بومی و محلی، در نظر گرفته شده که با همکاری مسئولین و اعضای هیأت های مربوطه، با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی اجرا می شوند.
وی در خصوص پیگیری و پیشرفت پروژه های عمرانی ورزشی، اظهارکرد: با نهایت توان در خصوص پیشرفت و ساخت و ساز پروژه های عمرانی ورزشی نیمه تمام این اداره در سطح شهرستان و بخش های تابعه ورود پیدا کرده ایم و پیگیری های لازم را مبذول می داریم.
سپهری در ادامه به تلاش های موسسین و دبیران سازمان های مردم نهاد اشاره کرد و گفت: این نهادها با انجام فعالیت های خیرخواهانه و ارزشی، سعی در برطرف کردن مشکلی از مشکلات فرزندان و جوانان این مرز و بوم را دارند.
سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر تصریح کرد: در راه رسیدن به اهداف والای سازمان های مردم نهاد و گسترش و پویایی این سازمان ها و در راستای راه اعتلای جوانان و رفع مسائل و مشکلات آنان از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنیم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن