دسته‌بندی نشده

افتتاح و بهره برداری از بخش عمده ای از پروژه های عمرانی شاخص اسدآباد در سال جاری

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرمانداری اسدآباد از افتتاح و بهره برداری بخش عمده ای از پروژه های عمرانی شاخص این شهرستان در سال جاری خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین ، حمزه عبدکوند در جلسه ویدئو کنفرانس استاندار همدان با فرمانداری های شهرستان های ده گانه که با دستور کار در سه حوزه اشتغال ، سیاسی و اجتماعی ، سلامت برگزار شد اظهار کرد: شهرستان اسدآباد دارای 27 پروژه عمرانی شاخص بوده که بخش عمده ای از این پروژه های محرک و دارای اولویت در هفته دولت و دهه مبارک فجر افتتاح و به بهره برداری خواهند رسید.

وی سهمیه اشتغال امسال این شهرستان را 1389 نفر برشمرد و گفت:در 4 ماه ابتدایی امسال از این میزان تعهد برای 388 نفر اشتغال ایجاد شده است، نسبت به سمهیه مقرر شده خود مصمم هستیم و تاکنون 125 نفر برای بار اول بیمه اجتماعی شده اند.

عبدکوند با بیان اینکه با توجه به تاکیدات استاندار محترم مبنی بر اینکه اولویت اول دولت اشتغال و معیشت مردم است افزود: علی رغم بیماری کرونا از پیگیری امورات مردم، توجه و نظارت به واحدهای تولیدی و صنعتی و اقتصادی و رفع مشکلات آنان غافل نبوده ایم و همواره در دستور کار خود قرارشان داده ایم.

وی در ادامه با اشاره به شرایط زرد کرونا در شهرستان اسدآباد یاد آور شد: اوضاع شهرستان تحت کنترل و نظارت قرارداشته و بر اساس مصوبات ستاد ملی کرونا و مصوبات ستاد استانی مسائل پیگیری شده و محدویت های لازم برای برون رفت از این بیماری منحوس اعمال شده است.

عبدکوند همچنین از راه اندازی گشت کرونا در شهر و روستا این شهرستان خبر داد و تصریح کرد: با تشکیل کمیته امنیتی و انتظامی کرونا در حال حاضر از مجموعه جامعه هدف به ویژه نانوایی ها و مطب ها به جهت رعایت پروتکل های بهداشتی و فاصله گذاری اجتماعی، اصناف و بازار به جهت جلوگیری از هر گونه احتکار و گرانفروشی و موارد بهداشتی بازدید می شود.

عبدکوند با اشاره به محدودیت ها و ممنوع بودن مراسمات جشن عروسی و ختم در شهرستان خاطر نشان کرد:در راستای سلامت مردم با کمک دستگاه قضا سه مورد احظار و بازداشت داماد در این شهرستان به جهت برگزاری مراسم انجام گرفت که این امر از نقش بازدارنده در بحث برگزاری مراسمات برخوردار بوده است .

معاون فرماندار اسدآباد در ادامه عدم وجود پزشک متخصص بیماران عفونی را یکی از مشکلات این شهرستان عنوان کرد و افزود: با توجه به طولانی شدن این بیماری برای جلوگیری از فرسایشی شدن کادر درمان آموزش تخصصی بسیجیان تحصیل کرده در رشته های مرتبط با پزشکی و پرستاری و استفاده از توانمندی آنان جهت کمک به نیروی کادر بهداشت و درمان شهرستان ضرورت دارد.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن