اجتماعی

كشف 336 ليتر الکل قاچاق در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف 336 ليتر الکل قاچاق و خارج از شبکه توزیع توسط ماموران پلیس آگاهی این شهرستان خبر داد و گفت: در راستاي مبارزه با قاچاق کالا، ماموران مبارزه با جرایم اقتصادي پليس آگاهي مستقر در ايست و بازرسي حرم آباد به يک دستگاه خودروی سواري پژو مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.


سرهنگ محمد باقر سلگي در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: در بازرسي از این خودرو، 336 ليتر الکل 70 درصد پزشکي قاچاق و خارج از شبکه توزيع که ارزش آن برابر نظر کارشناسان، 50 میلیون تومان برآورد شده، کشف شد.


وی همچنین از دستگيري 2 خرده فروش مواد مخدر و کشف 50 گرم هروئين و ماده مخدر شيشه خبر داد و اظهارکرد: ماموران کلانتري 12 ملایر با انجام کار اطلاعاتي دقيق و تعقيب و مراقبت در مکان هاي مورد نظر، مخفيگاه 2 خرده فروش مواد مخدر شناسایي و با هماهنگي دستگاه قضائي هر 2نفر دستگير شدند.


اين مقام مسئول با بیان اینکه در بازرسي از محل اختفای متهمان، 42 گرم هروئين و 8 گرم ماده مخدر شيشه کشف و متهمان با تشکيل پرونده به مرجع قضائي معرفی شدند، گفت: آموزش مهارت” نه گفتن”، به کودکان در مقابل درخواست های نابجای افراد سود جو از بسیاری از آسیب های اجتماعی از جمله گرایش به مواد مخدر جلوگیری می کند.


سلگی در ادامه با اشاره به کشف 28 راس گوساله قاچاق و فاقد مجوز توسط ماموران پليس آگاهي این شهرستان، افزود: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادي پليس آگاهی ملایر با کنترل محورهاي مواصلاتي منتهي به شهرستان در ايست و بازرسي حرم آباد به يک دستگاه کاميون به رانندگي يک نفر مشکوک شدند و با هماهنگي با دستگاه قضائي اين خودرو را برای بررسي دقيق تر متوقف کردند.


فرمانده انتظامي ملاير با اشاره به اینکه در بازرسي از اين کاميون، 28 راس گوساله قاچاق و فاقد مجوز کشف و متهم با تشکيل پرونده تحويل مرجع قانوني شد، افزود: ارزش تقريبي احشام کشف شده برابر نظر کارشناسان، 150میلیون تومان برآورد شده است

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن