اجتماعی

لوله گذاری برای انتقال حق‌آب بوده است

معاون مهندسی و توسعه شرکت آب و فاضلاب استان همدان از ارائه تنها کمک و اعطا تجهیزات در راستای لوله کشی آب از عباس‌اباد به باغ موزه دفاع مقدس خبرداد.

فرهاد بختیاری فر در گفت و گو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین با اشاره به انتشار اخباری در رابطه با لوله کشی انتقال آب باغ موزه دفاع مقدس از عباس آباد، تصریح کرد: باغ موزه دفاع مقدس در زمره مشترکین ما نبوده و از این رو شرکت آب و فاضلاب استان همدان، تنها در بحث اجرایی همانند لوله گذاری و ارائه برخی از تجهیزات به این محل کمک کرده است.

وی ادامه داد: شرکت آب و فاضلاب استان همدان هیچ اطلاعی از جزئیات و اهداف این کار نداشته و حتی کارشناسان خود را در گیر این مسئله نکرده است.

باغ موزه دفاع مقدس مشترک شرکت آب و فاضلاب است

مسئول مهندسی باغ موزه دفاع مقدس همدان در این رابطه نیز گفت: این مکان تحت اشتراک شرکت آب و فاضلاب استان قرار داشته و برای تامین آب مورد نیاز خود اقدام به این کار کرده است؛ لازم به ذکر است در گذشته آب موردنیاز باغ موزه از طریق چاه تامین می‌شد که به علت عدم کافی بودن آن، با مشکلاتی مواجه شده بودیم.

سعید ترکمن با تاکید براینکه باغ موزه دفاع مقدس از آب‌های عباس آباد سهم آبه دارد، عنوان کرد: لوله کشی آب‌های عباس‌آباد به باغ موزه، هیچ آسیبی به باغات، حجم آب رودخانه‌ها های اطراف این محل، کوه و سایر نقاط وارد نمی‌کند.

وی افزود: لازم به ذکر است هیچ تغییر مسیر خاصی در سهم آبه باغ موزه ایجاد نخواهد شد چراکه لوله گذاری در مسیر طبیعی خود انجام شده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن