اقتصادی

کشف بيش از 4500 قطعه مرغ فاقد مجوز در ملاير


فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف بيش از 4500 قطعه مرغ فاقد مجوز قانوني از 4 دستگاه کاميونت در ملاير خبر داد و گفت: ماموران نیروی انتظامی حين گشت زني به دو دستگاه کاميونت ايسوزو در حال تردد مشکوک شدند و ضمن هماهنگي با دستگاه قضائي اين خودرو را جهت بررسي دقيق تر متوقف کردند.


سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: در بازرسي به عمل آمده از اين خودرو توسط مامورين مقدار 1568 قطعه مرغ قاچاق و فاقد مجوز قانوني کشف و ضبط شد.


وی اظهارکرد: در نقطه دیگری از شهرستان دو دستگاه کاميونت که با ديدن مامورين نیروی انتظامی در جاده هاي فرعي اقدام به فرار کردند که پلیس نسبت به متوقف کردن اين دو دستگاه خودرو جهت بررسي دقيق تر اقدام کرد.
سلگی با تأکید بر اینکه برخورد قانوني و قاطعانه با قاچاق فرآورده هاي دامي و طيور با جديت تمام در دستور کار پليس آگاهي قرار دارد، افزود: با بازرسي از اين دو دستگاه کاميونت، تعداد 3000 قطعه مرغ بدون مجوز و مدارک قانوني کشف شد که متهمان در مجموع با تعداد 4568 قطعه مرغ قاچاق با تشکيل پرونده تحويل مراجع قانوني شدند.


فرمانده انتظامی ملایر در ادامه از کشف 10 تن چوب جنگلی قاچاق و بدون مجوز در این شهرستان خبر داد و گفت: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی مستقر در ایست و بازرسی حرم آباد حین کنترل محور‌های مواصلاتی به یک دستگاه کامیون با بار چوب مشکوک و آن را متوقف کردند.


سلگی با اشاره به معرفی یک متهم این قاچاق به مراجع قضایی معرفی شده است، افزود: در بازرسی از این کامیون، ۱۰ تن چوب جنگلی قاچاق و بدون مجوز به ارزش ۳۰ میلیون تومان را کشف شد.
وی بیان کرد: برخورد قاطعانه پلیس ملایر با ورود انواع کالای قاچاق و غیر مجاز از جمله چوب‌های جنگلی به عنوان یکی از منابع طبیعی مهم و ثروت ملی کشور در دستور کار ماموران مبارزه با جرایم اقتصادی شهرستان قرار دارد

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن