سلامت و پزشکی

افزایش اندک شمار مبتلایان به کووید-19

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا و رئیس مرکز بهداشت استان همدان از افزایش قطعی آمار مبتلایان به کروناویروس در صورت عدم رعایت پروتکل‌های بهداشتی همزمان با بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها در روزهای آینده خبرداد.

منوچهرکرمی درگفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به شرایط نزولی آمار مبتلایان استان همدان در روزهای گذشته و پایین تر بودن تعداد مبتلایان همدانی از میانگین کشوری، مطرح کرد: قطعا به‌دلیل افزایش مراودات به دنبال بازگشایی مدارس و دانشگاه‌ها، شاهد افزایش آمار مبتلایان هستیم؛ این افزایش تنها درصورت استفاده از ماسک و رعایت کامل دستورات بهداشتی اتفاق نخواهد افتاد.

وی با بیان اینکه به دلیل تعطیلات و ورود مسافر به داخل استان شاهد افزایش اندک بیماران و مبتلایان به کووید-19 هستیم، تصریح کرد: تا آخر هفته جاری تعداد و تاثیر دقیق ورود مسافران بر شمار مبتلایان مشخص خواهد شد؛ لازم به ذکر است افزایش بسیارمحدود مبتلایان، خود به نوعی هشدار محسوب می‌شود.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا و رئیس مرکز بهداشت استان همدان وضعیت شهرستان همدان را زدر دانست و افزود: درحال حاضر، از ابتدای ورود این بیماری به استان تاکنون، 3 هزار و 739 نفر مبتلا و 497 فوتی به ثبت رسیده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن