فرهنگ و هنر

حافظه ضعیف شهرداری/طرح متعلق به میراث است

مدیرکل اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی، ادعای شهردار منطقه یک مبنی بر تهیه و تصویب طرح و همچنین انجام کاوش های سایت موزه میدان امام (ره) را تکذیب کرد.


علی مالمیر در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، در رابطه با این خبر، بیان کرد: میراث فرهنگی نامه ای در تاریخ 97/1/30 به‌صورت مکتوب به پیوست طرح مصوب سایت موزه را به شهرداری تحویل داده است؛ این درحالیست که هم‌اکنون با گذشت 2 سال از ارسال این نامه، شهرداری منکر وجود چنین نامه‌ای شده و آن را فراموش کرده است.


وی در رابطه تهیه و تصویب طرح سایت موزه میدان امام (ره)، گفت: امری بدیهی است که طرح سایت موزه در ابتدا باید به تصویب میراث فرهنگی رسید و بعد از ابلاغ و رونمایی طرح از طرف این سازمان، در همه رسانه‌ها بارها منتشر شده است.


مالمیر در پایان اظهار کرد: هرچند شهرداری کاوش و تهیه طرح را از طرف میراث فرهنگی نادیده گرفته اما با این وجود این اداره کل، علاقمند به برپایی و اتمام هرچه سریع تر سایت موزه بوده و همجنین آماده کمک و همکاری بیشتر در این زمینه به شهرداری نیز است.

لازم به ذکر است شهردار منطقه یک همدان به عنوان مجری و کارفرمای سایت موزه میدان امام(ره) در طی مصاحبه‌ای با این پایگاه خبری، مدعی شد که تاکنون میراث فرهنگی هیچ‌گونه کمک و نظری در رابطه با طرح و مراحل مشارکتی با سازمان شهرداری نداشته است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن