اجتماعی

احسان معراجی فر معاون سیمای مرکز همدان شد

احسان معراجی فر که او را با آثار تولیدی حمایت از محرومین و مستضعفین و تکریم شهدا و جانبازان می شناسیم معاون سیمای مرکز همدان شد.
به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، او به خاطر پرداختن به سوژه جانبازان قطع نخاع مورد تقدیر شورای نگهبان قرار گرفت.

احسان معراجی فر به علت توجه به جهادگران کمک رسان به محرومین چندی پیش تندیس جشنواره ملی جهادگران کشور را دریافت کرد.درخشش در جشنواره های مخلف ملی و حتی جهانی مثل مونت کارلوی فرانسه آنهم با تولید آثاری معنوی از دیگر خدمات رسانه ای وی محسوب می شود.


احسان معراجی فر با تهیه و تولید حدود ۱۸ هزار دقیقه انواع برنامه در ساختارهای مختلف آنهم در داخل و خارج از کشور با پخش از شبکه های ملی و سراسری و حدود ۲۰ سال سابقه به عنوان کارمند رسمی صداوسیما با عنوان شغلی کارگردان ۶ که حکایت از قدمت کارمندی او را دارد یکی از چهره های مطرح رسانه ای کشور محسوب می شود.


فیلمساز برتر جشنواره ملی قرآنی صداوسیما و ده ها و چند جشنواره دیگر از وی مستند سازی با رویکرد معنویت و توجه به سیره اهل بیت(ع) ساخته است.
از دیگر آثار او حدود ۱۱۲ مستند کوتاه تولیدی برای ستاداقامه نماز و زکات سازمان صداوسیما بوده که با عنوان طلیعه از شبکه یک سیما نیز بارها پخش شده است.


دو اثر نجوای عاشقانه و کارولین را که اولی روایت زندگی تنها مناجات خوان سحرحرم مطهر رضویست و کارولین که بانوی مسیحی محب امام رضا(ع) است را به رسم نذر زندگیش بدون دستمزد برای حرم مطهر رضوی ساخته است که بارها و بارها از شبکه های ۱و۲و۳و۵ملی وبیشتر شبکه استانی پخش شده است. مردم ایران آثار تولیدی اش در کربلا را از کلیددار سابق حرم حضرت ابوالفضل(ع) و جاسم دستفروش که پس انداز یکساله اش را خرج زائران اربعین می کرد هرگز فراموش نمی کنند.از دیگر آثار ملی وی مجموعه مستند ۳۰ قسمتی باعنوان زکات برکت زندگیست که آنهم بارها از شبکه های ملی و استانی پخش شده.بیشتر آثار او با اقبال خبرگزاری ها و گروه های مجازی سراسر کشور در همه این سالها توزیع شده است و گاه در حمایت از محرومین و جانبازان و معلولین، مخاطبان و مسئولان را به فکر فرو برده است .


او شاعر است و سابقه تدریس در دانشگاه را در پرونده خود دارد. تالیف دو کتاب و انتخاب به عنوان پژوهشگر برتر جشنواره ملی حماسه هنر بخش دیگری از رزومه وی می باشد.وقتی به آثار تولیدی احسان معراجی فر نگاه می کنیم در پایان بسیاری از آنها این جمله دیده می شود : جهاد ادامه دارد…

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن