ورزشی

داور بین المللی ملایری عضو کمیته داوران کشتی پهلوانی کشور شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: طی حکمی از سوی فدراسیون ورزش های زورخانه ای و کشتی پهلوانی کشور، ” مسعود چوبین” داور بین المللی ملایری عضو کمیته داوران کشتی پهلوانی کشور انتخاب و معرفی شد.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: چوبین، از داوران به نام کشتی آزاد و فرنگی و کشتی پهلوانی در کشور است که دارای مدرک بین المللی داوری و سابقه درخشانی در قضاوت مسابقات ملی و فرا ملی ازجمله جام جهان پهلوان تختی ، پهلوان باشی کشور، جام بین المللی پیت لازینسکی کشور لهستان و جام بین المللی کنایف کشور قزاقستان را در کارنامه خود به ثبت رسانده و و در طول 30 سال گذشته نامبرده در بیش از 11 کشور دنیا با قضاوت ها و داوری های خود خوش درخشیده است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود از احیای مجدد زمین چمن استادیوم جهان پهلوان تختی خبر داد و اظهارکرد: بعد از گذشت سال ها استادیوم ورزشی ” جهان پهلوان تختی” ملایر در آستانه گرامیداشت هفته دفاع مقدس و یاد و خاطره شهدای والامقام خلبان رنگ و بوی تازه ای به خود گرفته است.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر با احیا و آماده سازی مجدد وی آی پی و زمین چمن استادیوم جهان پهلوان تختی برای برگزاری مسابقات فوتبال جام پرستوهای عاشق آینده ای روشن در انتظار تیم ها و فوتبالیستان این شهرستان است.

وی با بیان اینکه این اتفاق از اقدامات اثرگذار و مهمی بوده که در شش ماهه نخست سال جاری رقم خورد، اظهارکرد: سرویس های بهداشتی و رختکن های این استادیوم نیز بازسازی شدند.

سپهری نیا ادامه داد: تخلیه کامل نخاله و زباله های پشت سکوهای تماشاچی استادیوم، آماده سازی و خط کشی زمین چمن استادیوم مربوطه، بازسازی مجدد سکوی وی آی پی و دفتر هیئت فوتبال این شهرستان، نظافت و پاکسازی پیست دو و میدانی و محیط اطراف آن از دیگر اقدامات انجام شده در این زمینه است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن