اجتماعی

کشف محموله سيگار قاچاق در ملاير

فرمانده انتظامي ملاير از کشف 15 هزار و 800 نخ سيگار قاچاق و فاقد مجوز دراین شهرستان خبر داد و گفت: در پی کسب خبری مبني بر نگهداري سيگار قاچاق توسط فردي در منزلش، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتري11 شهداء قرار گرفت.

سرهنگ محمد باقر سلگي در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: با هماهنگی دستگاه قضائي در بازرسي از این محل، 79 باکس تعداد 15 هزار و 800 نخ سيگار قاچاق و فاقد مجوز کشف و متهم با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

وی در ادامه از دستگيري یک سارق و کشف 2 دستگاه خودروي مسروقه در این شهرستان خبر داد و افزود: به دنبال وقوع سرقت خودرو، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتري 12 پاسداران قرار گرفت.

سلگی با اشاره به اینکه با اقدامات اطلاعاتي دقيق و منسجم مخفيگاه یک سارق در این خصوص شناسایي و نامبرده در يک عملیات ضربتي دستگير و به یگان انتظامی منتقل شد، افزود: در بازرسي از مخفيگاه وی،2 دستگاه خودروي سواري مسروقه کشف شد.

فرمانده انتظامی ملایر با اشاره به اینکه در بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد، این سارق داراي سوابق متعددي در سرقت و خريد و فروش مواد مخدر بوده، بیان کرد: متهم در بازجویي های تخصصي، به 4 فقره سرقت اعتراف کرد و با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد.

وی با اشاره به دستگيري سارق حرفه اي گوشي موبايل در ملایر، خاطرنشان کرد: به دنبال وقوع سرقت هاي متعدد گوشي از شهروندان، اين موضوع در دستور کار مامورين کلانتري 12 پاسداران قرار گرفت.
اين مقام مسئول افزود: با انجام کار اطلاعاتي دقيق و بررسي هاي تخصصي و علمي پليس سرانجام مخفيگاه اين سارق شناسائي و بلافاصله با هماهنگي دستگاه قضائي و در يک عمليات ضربتي متهم دستگیر شد.

سلگي با اشاره به اينکه از مخفيگاه متهم تعداد 16 دستگاه گوشي هاي مختلف مسروقه به ارزش 23 ميليون تومان کشف شد، اظهارکرد: فرد دستگير شده در بررسي دقيق صورت گرفته توسط مامورين داراي سوابق متعدد در زمينه سرقت بوده و با تلاش و دقت نظر مامورين، فرد مال خر اموال مسروقه نيز شناسائي و دستگير و با تشکيل پرونده هر دو متهم به دستگاه قضائي معرفي و تحويل شدند.

فرمانده انتظامی ملاير با تأکید بر اینکه پليس با اقدامات اطلاعاتی و فنی برای برقراري امنيت و برخورد با مجرمان، لحظه اي درنگ نمی کند، گفت: پليس ملاير با هوشمندي و دقت نظر هر نوع اقدامات مجرمانه را رهگيري و با مجرمان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن