اجتماعیعلمی و دانشگاهی

اجباری برای حضور معلمان در مدارس وجود ندارد

مدیرکل آموزش و پروش استان همدان از عدم اجبار حضور معلمان در مدارس خبر داد.
محمد پورداود در گفتگو با پایگاه خبری همدان آنلاین با اشاره به دستورالعمل ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس در خصوص تعطیلی یک هفته ای مدارس گفت: در پی پیک سوم این ویروس و تصمیمات ستاد استانی مقابله با کرونا ویروس از روز شنبه تمامی مدارس استان تعطیل شده و دانش آموزان فرآیند آموزشی تحصیلی خود را به صورت مجازی دنبال خواهند کرد.
وی ادامه داد: هدف اصلی آموزش و پرورش رسیدگی و توجه به مقوله آموزشی دانش آموزان است و نباید اجازه دهیم خللی در این روند ایجاد شود.
پورداود با اشاره به شنیده هایی در خصوص اجبار حضور معلمان در فضای آموزشی بیان داشت: در صورت امکان و دسترسی معلمان به تجهیزات لازم برای آموزش مجازی، آنها می توانند روند آموزش های مجازی را در منزل دنبال کنند و نیازی به حضور در مدارس وجود ندارد.
مدیرکل آموزش و پرورش استان همدان تصریح کرد: مدارس موظف به تامین زیرساخت های آموزش مجازی برای معلمان هستند تا در صورت عدم دسترسی برخی معلمان به این بستر آنها بتوانند با حضور در مدارس نسبت به تشکیل کلاس های مجازی اقدام کنند.
پورداود در پایان با تاکید بر عدم اجبار حضور معلمان در فضای مدرسه خاطرنشان کرد: نظارت های لازم در این زمینه انجام می شود و در هیچ مدرسه ای اعم از دولتی و غیر دولتی نباید نسبت به حضور معلمان در مدرسه اجبار به کار گرفته شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن