اجتماعیورزشی

باشگاه های ورزشی ملایر زیر ذرّه بین بازرسان طرح مقابله با کرونا

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر از بازرسی از باشگاه های خصوصی و دولتی طبق ‏دستورالعمل ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس در زمان تعطیلی اماکن ورزشی خبر داد و گفت: تا ‏کنون 90 مورد بازرسی و بازدید از باشگاه های ورزشی در روزهای تعطیلی این اماکن در ‏راستای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا در سطح شهرستان انجام شده است.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: با توجه به حاد بودن ‏شیوع این ویروس منحوس در بین عموم مردم و جلوگیری از آن و طبق دستورالعمل های صادر ‏شده از سوی استاندار، ستاد ملی مبارزه با کرونا ویروس و اداره کل ورزش و جوانان استان ‏همدان در خصوص تعطیلی اماکن ورزشی، باشگاه های خصوصی و دولتی در سطح شهرستان ‏تعطیل شد.

وی اظهارکرد: بر همین اساس روزانه و بطور مستمر توسط بازرسان این اداره بازرسی هایی از ‏باشگاه های ورزشی انجام شده و اماکنی که از دستورالعمل های فوق سرپیچی و نسبت به ‏بازگشایی غیر قانونی باشگاه اقدام کرده اند، به مراجع ذیصلاح و اداره اماکن معرفی می شوند تا ‏نسبت به پلمپ آنها اقدام شود.

سپهری نیا از مدیران و موسسان باشگاه های خصوصی و دولتی خواست تا با درایت، صبر و ‏حوصله در این روزهای سخت کرونایی که کل جهان درگیر این ویروس است، به منظور پیشگیری ‏از شیوع این بیماری سخت و خطرناک با تعطیل کردن باشگاه و رعایت پروتکل های بهداشتی ‏جلوگیری به عمل بیاورند تا شاهد قطع زنجیره شیوع این ویروس باشیم.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر در ادامه از برگزاری دوره پایانی مربیگری سنگ نوردی ‏پیشرفته طبیعت به مدت سه روز در مناطق دره شیر و پلنگ روستای ازناوله، خورزنه همدان و ‏دیواره بام و دره آواز ملایر، به همت هیئت کوهنوردی و صعودهای ورزشی خبر داد.

وی افزود: شرکت کنندگان در روز اول آموزش های لازم را در دره شیر و پلنگ روستای ازناوله ‏ملایر فرا گرفتند، در روز دوم در سایت سنگ نوردی منطقه خورزنه همدان و در روز سوم در ‏دیواره بام و دره آواز ملایر به فراگیری آموزش های لازم پرداختند.

سپهری نیا با بیان اینکه ” ایرج جباری”، مدرس ارشد فدراسیون کوهنورد، استادی این دوره را به ‏به مدت سه روز برعهده داشت، اظهارکرد: هیئت کوهنوردی ملایر در راستای پیشرفت و ارتقای ‏سطح فنی کوهنوردی شهرستان تاکنون اقدام به برگزاری ۲۵ دوره کرده و در آینده نه چندان دور ‏تعداد ۱۰ مربی جدید به این هیئت معرفی می شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن