اجتماعی

ممنوعیت عبور و مرور در شهرها، راهی مؤثر در کنترل کرونا

دادستان عمومی و انقلاب همدان نظارت بر فعالیت واحدهای صنفی ممنوع شده براساس اعمال محدودیت‌های کرونایی را وظیفه تعزیرات و سازمان صنعت و معدن دانست.

حسن خانجانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به اعمال ممنوعیت عبور و مرور در ۵ شهر کشور از جمله تهران و مشهد در ستاد ملی مقابله با کرونا، بیان کرد: درصورتی که استانی خواهان اعمال چنین محدودیتی در یکی از شهرهای خود باشد، می‌تواند با تصویب در ستاد استانی مقابله با کرونا، پیشنهاد اعمال این محدودیت را به ستاد ملی ارائه کند.

وی ممنوعیت عبور و مرور در شهرهای پرجمعیت و قرمز را اقدامی مناسب برای کاهش شیوع این ویروس خواند و افزود: به نظر می‌رسد این محدودیت می‌تواند اثرات خوبی را داشته باشد از این رو احتمال می‌رود استان‌های بیشتری از ستاد ملی درخواست اجرای این محدودیت را داشته باشند.

خانجانی در رابطه با فعالیت برخی از واحدهای صنفی ممنوعه ازجمله کافی‌شاپ و باشگاه‌های بدنسازی در سطح شهر، گفت: در جلسه اخیر با استاندار، عدم ابلاغ ممنوعیت فعالیت به این دسته از اماکن را مطرح کرده‌ام؛ لازم به ذکر است نطارت بر چگونگی فعالیت واحدهای ذکرشده در محدودیت‌های کرونایی، بر عهده سازمان صمت و تعزیرات است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن