اجتماعی

دستگيري 11 معتاد متجاهر و کشف دام قاچاق در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از دستگيري 11 معتاد متجاهر توسط پليس مبارزه با مواد مخدر ‏ملاير خبر داد و گفت: در راستاي برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر، مامورين پليس مبارزه با ‏مواد مخدر در ملاير با تلاش اطلاعاتي و اعزام گشت هدفمند موفق و شناسائي مکان هاي حضور ‏معتادان متجاهر شدند.

سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگي در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: در همين ‏راستا با هماهنگي با دستگاه قضائي، 11 نفر معتاد کارتن خواب دستگير و تحويل کمپ ماده 16 ‏شهرستان همدان شدند.

وی تصریح کرد: جمع آوري معتادان متجاهر در شهرستان از جمله مطالبات مهم شهروندان است و ‏پليس با همکاري دستگاه قضائي اين طيف افراد مخل نظم و آرامش عمومي را جمع آوري و تحويل ‏کمپ هاي بازپروري می دهد.

سلگی در ادامه از کشف 127 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز از 2 دستگاه خودرو با تلاش ‏ماموران پليس آگاهي این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادي پليس ‏آگاهي حین کنترل محورهاي مواصلاتي منتهي به این شهرستان، به یک دستگاه خودروي نيسان و ‏یک دستگاه کامیونت مشکوک شده و آن ها را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسي از اين خودروها، 127 راس گوسفند قاچاق و فاقد مجوز که ارزش آن ها ‏برابر نظر کارشناسان 127 میلیون تومان ارزیابی شده، کشف شد.

فرمانده انتظامي ملاير با اشاره به اینکه 2 متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی ‏معرفی شدند، از شهروندان خواست هرگونه موارد مشکوک به حمل احشام و کالاي قاچاق را به ‏مرکز فوريت هاي پليسي 110 اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن