اجتماعی

توزیع ۵ هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر در مرحله سوم کمک‌های مومنانه ملایر

فرمانده سپاه ناحیه ملایر با بیان اینکه در مرحله سوم کمک‌های مومنانه در سطح شهرستان ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی و هزار و ۵۰۰ بسته لوزم التحریر تهیه و بین جامعه هدف توزیع شد، گفت: وحدتی که فرماندهان حوزه‌های مقاومت بسیج در تهیه این بسته‌های معیشتی داشتید، قابل تحسین است.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ پاسدار سید جواد حسینی در آئین توزیع بسته‌های معیشتی، تصریح کرد: ما هر زمان که وحدت و هم‌افزایی داشتیم کار‌های بزرگی و ماندگاری انجام دادیم.

حسینی افزود: در این راستا ۳ هزار و ۵۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۷۰۰ میلیون تومان شامل برنج، روغن، ماکارونی، قند، حبوبات، مرغ و گوشت تهیه شده که بین زنان بد سرپرست و بی سرپرست و خانوداه‌های نیازمند توزیع می شود.

وی از تهیه هزار و ۵۰۰ بسته لوزم التحریر هر کدام به ارزش ۲۵۰ هزار تومان خبر داد و یادآور شد: این بسته‌ها بین دانش‌آموزان مناطق محروم توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر خاطرنشان کرد: به مناسبت ماه ربیع الاول نیز، ۶ سری جهیزیه نوعروسان به ارزش ۲۰۰ میلیون تومان و ۲ سری سیسمونی به ارزش ۶ میلیون تومان تهیه و توزیع شده است.

وی با قدردانی از زحمات و پیگیری های مجدانه فرماندهان حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت خواهران و بسیج جامعه زنان، ادامه داد: شهرستان ملایر در حوزه کمک‌های مومنانه رتبه نخست را در استان همدان به خود اختصاص داده است.

حسینی با بیان اینکه در کنار تهیه این بسته‌های معیشتی و جهیزیه ۶ نوعروس، بازسازی و مرمت بیش از ۱۰ منزل مسکونی محرومین در سطح شهرستان در دست اقدام است، اظهارکرد: در راستای تحقق فرامین مقام معظم رهبری در خصوص کمک‌های مومنانه به نیازمندان و آسیب‌دیدگان بیماری کرونا اقدامات مؤثری توسط پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج شهرستان، بسیج جامعه زنان و خیرین انجام شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن