اجتماعی

شکایتی از مومو در همدان ثبت نشده است

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان با اشاره به چالش مومو گفت: شهروندان همدانی به هیچ وجه در صورت تماس این فرد جواب ندهند و آن را مسدود کنند.

سرهنگ فیروز سرخوش نهاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین اظهار کرد: تاکنون هیچ پرونده قضایی مبنی بر شکایت شهروندان همدانی از چالش مومو در پلیس فتا تشکیل نشده است.

وی ادامه داد: همچنین؛ تماس‌های فراوانی مبنی بر مشاوره و راهکارهای مناسب توسط شهروندان همدانی با پلیس فتا در رابطه با چالش مومو برقرار شده است.

سرهنگ سرخوش نهاد با اشاره به اینکه این چالش در اپلیکیشن های خارجی اتفاق می‌افتد عنوان کرد: با توجه به فراگیری این چالش خانواده‌ها برای انجام تکالیف و آموزش فرزندان از برنامه های داخلی مانند شاد استفاده کنند.

وی تصریح کرد: واتساپ زیر مجموعه ای از برنامه فیسبوک بوده و به همین علت عمده این تماس ها و چالش های مومو در واتساپ انجام می شود.

سرهنگ سرخوش‌نهاد با اشاره به اینکه پس از تماس و یا ارسال پیام از طرف این چالش. کودک یا نوجوان نباید به هیچ عنوان پاسخ دهد افزود: هنگام ارسال پیام یا برقراری تماس تصویری با دیدن آرم مومو به هیچ عنوان شهروندان و یا کودکان جواب نداده و مسدود کنند.

سرهنگ سرخوش نهاد شایعاتی مبنی بر اینکه چالش مومو تمام اطلاعات گوشی را هک میکند تکذیب کرد و یادآور شد: در صورت پاسخ دادن، تنها شماره فرد برای طرف مقابل نمایان می‌شود.

رئیس پلیس فتا استان همدان در پایان توصیه کرد: بهترین راه مقابله با این چالش استفاده از برنامه‌های داخلی و مسدود کردن هر فردی با ارم مومو است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن