اجتماعی

خداحافظی همدان با معتادین متجاهر

معاون امور فرهنگی و پیشگیری بهزیستی استان همدان، گفت: باتوجه به اقدامات صورت گرفته، تا ماه آینده همدان دیگر معتاد متجاهر به معنای حقیقی کلمه را به خود نخواهد دید.

شجاع احسانی در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان آنلاین ، با اشاره به جمع‌آوری معتادان متجاهر توسط نیروی انتظامی و انتقال و نگهداری آنان در مراکز ماده ۱۵ و ۱۶، مطرح کرد: خوشبختانه با درنظر گرفتن ۳ ساختمان مجزا جهت قرنطینه این افراد، برخلاف استان‌های دیگر در مراکز مذکور با محدودیت تخت و فضا مواجه نیستیم.

وی با بیان اینکه با افتتاح مرکز جامع درمان اعتیاد در استان طی روزهای آینده، فضای پذیرش معتادان متجاهر افزایش می‌یابد، افزود: درحال حاضر با توجه به قرنطینه کردن این دسته از افراد به مدت ۱۴ روز، سپاه نهاوند نیز به کمک بهزیستی استان آمده و با قراردادن فضایی قابل توجه مشکل محدودیت را برای رعایت بیشتر پروتکل‌های بهداشتی رفع کرده است.

احسانی معتاد متجاهر را به معنای گروهی از افراد فاقد کارت ملی و شناسنانه که در کنار کوچه و خیابان عامدانه به استعمال موادمخدر مشغول هستند، خواند و افزود: باتوجه به افزایش فضای پذیرش معتادان متجاهر به لحاظ نسبت جمعیت استان، می‌توان گفت تا یک ماه آینده این دسته از معتادین را در سطح شهر شاهد نخواهیم بود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن