اقتصادی

‏” حمید بهرامی” سکاندار جدید اتاق بازرگانی ملایر

امروز در دیدار فرماندار ویژه ملایر با رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان ‏همدان و تعدادی از اعضای هیات رییسه این اتاق در ملایر، ” حمید بهرامی” به عنوان مسئول جدید ‏نمایندگی اتاق بازرگانی ملایر معرفی و از زحمات “حمید رضا نجفی” تقدیر شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، فرماندار ویژه ملایر ظهر پنجشنبه، 8 آبان ماه، در نشست ‏مشترکی میزبان علی اصغر زبردست رییس اتاق بازرگانی استان همدان و جمعی از اعضای هیات ‏رییسه این اتاق و مسئول جدید نمایندگی اتاق بازرگانی ملایر بود.

قدرت الله ولدی در این دیدار به جایگاه ویژه اتاق بازرگانی و نقش اثرگذار بخش خصوصی در ‏رشد و توسعه این شهرستان اشاره کرد و خواستار تعامل بیشتر دستگاه‌های اجرایی این شهرستان ‏با فعالان اقتصادی و اتاق بازرگانی شد.

علی اصغر زبردست، رییس اتاق بازرگانی همدان نیز با تقدیر از حمایت‌ها و تعاملات اثرگذار ‏فرماندار ملایر با بخش خصوصی، با اشاره به ظرفیت‌های خوب ملایر در حوزه‌های مختلف، ‏تقویت تعامل مدیران با اتاق بازرگانی این شهرستان را برای رسیدن به جایگاه اصلی ضروری ‏خواند.

گفتنی است؛ در پایان این نشست مشترک ” حمید بهرامی” به عنوان مسئول جدید نمایندگی اتاق ‏بازرگانی ملایر معرفی و از زحمات “حمید رضا نجفی” تقدیر شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن