اجتماعی

سارقان در کمند پلیس ملایر

فرمانده انتظامي ملاير از دستگيري 3 سارق و کشف امول مسروقه در این شهرستان خبر داد و گفت: به دنبال وقوع انواع سرقت در شهرستان، بررسی موضوع در دستور کار ماموران کلانتري 12 این شهرستان قرار گرفت.

سرهنگ محمد باقر سلگی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: با انجام اقدامات اطلاعاتي دقيق و تلاش شبانه روزي ماموران، 2 سارق در این خصوص شناسایی و دستگیر شدند که در بازرسي از مخفيگاه آنان، اموال مسروقه شامل: يک جفت پلاک مربوط به يک دستگاه خودروي وانت، 22 سانت مواد مخدر شيشه و يک دستگاه موتور سيکلت هندا 125 سي سي پلاک مخدوش کشف شد.

وی بیان کرد: متهمان در تحقيقات فني و تخصصي، به سرقت هاي مختلفي از جمله: يک دستگاه موتور سيکلت هندا 125، يک دستگاه دوچرخه ، 6 عدد فلش ، انواع آچار آلات ، کلاه کاسکت، يک دستگاه دوربين عکاسي، تعدادي مدارک هويتي و … اعتراف کردند.

این مقام انتظامی افزود: در ماموريت ديگر و در يک اقدام غافلگيرانه محل اختفای یک سارق تحت تعقيب شناسایی و نامبرده دستگير شد که در بازجویي های تخصصي به سرقت 68 عدد انواع قلم قلم زني، 5 عدد چکش قلم زني، شيرآلات، انواع آچار آلات و ظروف مسي به ارزش 250 ميليون ريال اعتراف کرد.

وي تصریح کرد: در بررسي های صورت گرفته مشخص شد، سارقان داراي سوابق متعددي از جمله سرقت، خريد و فروش مواد مخدر و درگيري بودند که هر 3 متهم با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شدند.

سلگی در ادامه با اشاره به دستگيري يک سوداگر مرگ با 45گرم مواد مخدر شيشه در ملاير توسط مامورين کلانتري 13 حضرت ولي عصر(عج)، گفت: در راستاي مبارزه بي امان با مواد مخدر، مامورين اين يگان با انجام کار اطلاعاتي دقيق از فعاليت مجرمانه يک سوداگر مرگ که اقدام به توزيع مواد مخدر صنعتي در منزل خود مي کرد مطلع شدند و بلافاصله طي هماهنگي به عمل آمده با دستگاه قضائي در يک عمليات ضربتي اين متهم را دستگیر کردند.

وی اظهارکرد: در بازرسي صورت گرفته بوسيله مامورين کلانتري 13 از اين مخفيگاه، مقدار 45 گرم ماده روانگردان شيشه و تعداد 18 عدد پايپ استعمال شيشه و يک عدد ترازوي توزين کشف و ضبط و با تشکيل پرونده ، سوادگر مرگ به دستگاه قضائي تحویل شد.

فرمانده انتظامی ملایر با تأکید بر اینکه مبارزه بي امان و قاطعانه با توزيع کنندگان مواد مخدر در دستور کار ماست، خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مواجهه با هرگونه موارد يا رفتار مشکوک با مرکز فوريت هاي پلیسی 110 تماس بگیرند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن