اجتماعی

عدم توجه راننده به جلو، جان عابر پياده را گرفت

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از بروز حادثه تصادف بر اثر عدم توجه به جلو از سوي راننده خبر داد و گفت: متأسفانه در این تصادف عابر پياده جان باخت.

سرهنگ محمد باقر سلگي در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: به دنبال اعلام وقوع يک فقره تصادف در برون شهر ملاير و در نزديکي يک روستا، مامورين پاسگاه زمان آباد، بلادرنگ در صحنه حاضر و مشاهده کردند يک دستگاه خودروي سواري پرايد با يک عابر پياده برخورد کرده است.

وی با بیان اینکه بلافاصله عوامل اورژانس فراخوانده شدند، اظهارکرد: متاسفانه به علت شدت جراحات وارده عابر پياده فوت کرد و با تشکيل پرونده اقدامات قانوني توسط مامورين حاضر در صحنه در دستور کار قرار گرفت.

سلگی تصریح کرد: سرعت غيرمجاز و عدم کنترل وسيله نقليه در حين تصادف علت تامه اين تصادف بوده است که به رانندگان کليه وسايل نقليه به منظور جلوگيري از بروز اين گونه سوانح دلخراش و غيرقابل جبران توصيه مي شود همواره با سرعت مطمئنه حرکت کنند و قوانين راهنمائي و رانندگي را سرلوحه کار خود قرار دهند.

فرمانده انتظامي ملاير در ادامه از دستگیری چهار سارق خبر داد و بیان کرد: به دنبال وقوع دو فقره سرقت احشام و يک فقره سرقت موتورسيکلت، با انجام 48 ساعت کار اطلاعاتي و اجراي دو طرح ضربتي در نقاط از پيش مشخص شده سارقان تحت تعقيب مامورين قانون قرار گرفته و اين توفيقات حاصل شد.

وی اظهارکرد: در همين ارتباط مامورين پليس آگاهي يک نفر سارق احشام را در يک عمليات ضربتي در مخفيگاهش شناسائي و دستگير که در تحقيقات فني و تخصصي از وي، دو فقره سرقت احشام کشف شد.

سلگی خاطرنشان کرد: همچنين مامورين کلانتري 13 با انجام کار اطلاعاتي دقيق، موفق به شناسائي پاتوق حضور سارقان موتورسيکلت شدند و در يک اقدام هماهنگ و غافلگيرانه نسبت به دستگيري سارقان اقدام کردند.

فرمانده انتظامي ملاير تأکید کرد: تلاش پليس بر توسعه اقدامات بازدارنده از وقوع سرقت و برخورد قاطعانه با سارقان استوار است و انتظار داريم شهروندان در صورت مواجهه با هر نوع رفتار مشکوک مراتب را بلافاصله با مرکز فوريتهاي 110 اطلاع دهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن