اجتماعی

جلوگیری از ورود 1600 خودرو با پلاک غیربومی به استان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان همدان با اشاره به طرح ممنوعیت خودروهای پلاک غیربومی به استان‌هایی با وضعیت قرمزکرونایی، گفت: از روز دوشنبه تاکنون، از ورود بییش 1600 دستگاه خودرو با پلاک غیربومی به استان جلوگیری شده است.

سرهنگ علی فکری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با بیان اینکه از ساعت 12 روز دوشنبه 12 آبان ماه، بیش از 1600 دستگاه خودرو با پلاک غیربومی قصد ورود به عنوان مسافر و یا عبور از استان به منظور سفر به استان‌های سنندج و کرمانشاه‌ را داشته‌اند، مطرح کرد: تمامی خودروهای مذکور توسط پلیس راهور متوقف شده و از ورود به داخل استان همدان جلوگیری به عمل آمده است.

وی با اشاره به جریمه 500 هزار تومانی رانندگانی که قصد خروج از استان را داشته‌اند نیز، تصریح کرد: بیش از صدها دستگاه خودرو نیز به‌دلیل بی توجهی به مصوبه ستادملی مقابله با کروناویروس، اعمال قانون شده‌اند.

فکری با تاکید براینکه تمام مسیرهای اصلی و فرعی ورودی و خروجی استان توسط دوربین‌های پلیس راهور با دقت کنترل می‌شود، عنوان کرد: در مدت زمان 3 روزه، هزار پیامک درطی این اقدام به رانندگانی علی رغم سکونت در استان با پلاک غیربومی درحال تردد بوده و یا قصد خروج از راه‌های فرعی استان را داشته‌اند ارسال شده است.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن