اجتماعی

مجرم فراري و سابقه دار در کمند پليس ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از دستگیری مجرم فراري و سابقه دار خبر داد و گفت: به دنبال صدور 3 حکم جلب از دادگاه همدان، اجراي احکام ملاير و دادگاه جوکار براي يک مجرم که داراي 9 سابقه محکوميت کيفري بوده است، اين موضوع به صورت ويژه در دستور کار مامورين پليس آگاهي ملاير قرار گرفت.

سرهنگ محمد باقر سلگی در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: با تلاش شبانه روزي مامورين پليس آگاهي، سرانجام مخفيگاه اين مجرم در کوتاه ترين زمان ممکن شناسائي و در يک عمليات ضربتي دستگير و با تکميل پرونده تحويل مراجع قضائي شد.
وی با تأکید بر اینکه چتر اطلاعاتي و عملياتي پليس ملاير براي شناسائي و دستگيري مجرمان تحت تعقيب گسترده است، از کشف مواد غذایي و بهداشتي احتکار شده در این شهرستان خبر داد و اظهارکرد: ماموران مبارزه با جرایم اقتصادي، با انجام کار اطلاعاتي از احتکار مواد غذایي و بهداشتي در این شهرستان مطلع شدند.

فرمانده انتظامي ملاير افزود: ماموران انتظامی به همراه نماينده تعزيرات حکومتي در بازرسی از این انبار، یک هزار و 352 کيلوگرم روغن، 2 هزار و 400 عدد پودر لباسشويي و 743 کيلوگرم انواع چاي که ارزش آن ها برابر نظر کارشناسان، 50 میلیون تومان برآورد شده را کشف کردند.

سلگی با اشاره به این که یک متهم در این خصوص با تشکيل پرونده تحويل مرجع قضائي شد، گفت: برخورد قانوني با افرادي که اقلام و مايحتاج ضروري مردم را احتکار مي کنند در دستور کار ماموران مبارزه با جرایم اقتصادي قرار دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن