اجتماعی

پروژه “مجتمع آبرسانی شهید حاج قاسم سلیمانی” ملایر به بهره برداری رسید

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی از بهره‌ برداری از پروژه مهم “مجتمع آبرسانی شهید حاج قاسم سلیمانی” خبر داد و گفت: پس از سه سال پیگیری مستمر امروز آبرسانی به روستای علی آباد دمق اتفاق افتاد.

حجت ‌الاسلام احد آزادی ‌خواه در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: طرح سوال از وزیر نیرو در خصوص مجتمع ‌های آبرسانی روستایی و تعهد وزارتخانه برای احداث دو مجتمع آبرسانی سد کلان و علی‌آباد دمق به نتیجه رسید و با همراهی مسئولین مربوطه، اهالی و ساکنین روستای علی‌آباد دمق از نعمت آب آشامیدنی سالم برخوردار شدند.

وی اظهارکرد: این پروژه مهم که تاکنون اعتباری بالغ بر 70 میلیارد ریال در آن هزینه شده است، آب های شرب روستاهای کوسج خلیل، ده‌شاکر، زیرآبیه، حسین‌آباد، دهنو علی‌آباد، قشلاق دهنو و علی‌آباد را تامین خواهد کرد.

آزادی‌‌ خواه افزود: در منطقه وسیع دشت مورد توجه و مورد اشاره، چهار حلقه چاه حفر شده و حدود ۱۲ کیلومتر خط انتقال اجرایی شده است،همچنین یک ایستگاه پمپاژ آب و تجهیزات برق و دیگر امکانات ضروری راه اندازی شده و با تلاش شرکت آب و فاضلاب استان، شرکت آب و فاضلاب شهرستان، بخشداری جوکار، فرمانداری ویژه، نیروی انتظامی و اهالی روستای کوسج‌ خلیل و زیرآبیه و روستاهای دیگر امروز این اتفاق بزرگ افتاد و آب هم اکنون در حال پمپاژ برای روستاهاست.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن