اجتماعی

تولید 60 هزار عدد ماسک به همت خیاطان ازندریانی

عضو شورای اسلامی شهر ازندریان به تشکیل ستاد مقابله با کرونای ازندریان اشاره کرد و گفت: با شیوع گسترده کرونا، در راستای کنترل بیماری و جلوگیری از تجمعات در شهر ازندریان، ستاد مقابله با کرونا تشکیل شد.

احسان غفاری در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با اشاره به برگزاری نشست مسؤلان بخش جوکار به منظور هم اندیشی و ارائه راهکارهای مقتضی در شرایط بحرانی کرونا در بخشداری جوکار، افزود: با توجه به تصمیمات اتخاذ شده، اعضای ستاد مقابله با کرونا در شهرها و روستاهای بخش مشخص شد.

وی اظهارکرد: بر این اساس در شهرها شهردار به عنوان رئیس ستاد و نیروی انتظامی، پایگاه های مقاومت بسیج واحد خواهران و برادران، مرکز خدمات درمانی و بهداشتی و اعضای شورای اسلامی به عنوان اعضای این ستاد معین شدند.

غفاری با بیان اینکه نبود متولی در شهرهای کوچک به یکی از معضلات عمده این شهرها تبدیل شده بود، تصمیم بخشدار جوکار در این راستا را بجا و پسندیده دانست که در ایجاد هماهنگی های لازم و مقابله با بیماری بسیار مثمر ثمر است.

وی یادآور شد: در شهرهای کوچک بدون اینکه متولی خاصی برای مقابله با کرونا وجود داشته باشد اقشار مختلف مردم و بسیجیان شهر بصورت خودش به منظور مقابله با بیماری کرونا تلاش می کردند که البته این اقدام نقطه قوتی برای مسئولان و مدافعان سلامت پزشکان، پرستاران و… بود.

غفاری خاطرنشان کرد: در این راستا شهردار، نیروی انتظامی، بسیجیان و اعضای شورای شهر در خصوص تجمعات تذکر کتبی می دهند و در صورت عدم رعایت این تذکرات مقامات قضائی ورود پیدا کرده و با خاطیان برخورد قاطع می شود.

عضو شورای اسلامی شهر ازندریان با اشاره به کمبود ماسک به عنوان یکی از ضروری ترین اقلام جهت جلوگیری از انتقال بیماری کرونا در ابتدای شیوع بیماری، گفت: در این برهه زمانی خیاطان ازندریانی و حتی خیاطان ازندریانی ساکن در تهران خوش درخشیدند و برای رفع این نیاز دست به کار شدند، به گونه ای که خیاطانی که در ازندریان در حال دوخت ماسک بودند بیش از 60 هزار ماسک تولید و در سطح شهرستان توزیع کردند.

غفاری قطع زنجیره انتقال کرونا را در گرو رعایت پروتکل های بهداشتی توسط تک تک شهروندان دانست و از شهروندان تقاضا کرد: برای حفظ سلامتی خود و عزیزانشان از حضور در تجمعات و دورهمی های خانوادگی خودداری کرده و با رعایت فاصله گذاری اجتماعی و دستورالعمل های بهداشتی در جلوگیری از شیوع بیماری همکاری کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن