ورزشی

رقابت ورزشکاران ملایر در مسابقات آنلاین تکواندو

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: هیئت تکواندو شهرستان با هدف آمادگی ورزشکاران خود به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج، با رعایت پروتکل های بهداشتی پیشگیری از کرونا ویروس یک دوره مسابقات تکواندو را به صورت آنلاین در رشته میت زنی در سطح شهرستان برگزار کرد.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: بیش از 50 نفر از ورزشکاران این رشته ورزشی در دو بخش آقایان و بانوان در رده های سنی نونهالان، نوجوانان و جوانان در این دوره از مسابقات شرکت کردند و در فضای مجازی به صورت آنلاین با هم به رقابت پرداختند.

وی اظهارکرد: در نهایت با نظر داوران و کارشناسان، در بخش آقایان محمد مرادی، سبحان رسولی، مهدی علی کرمی، محمد متین کمانکش و محمد صالح غیاثوند، و در بخش بانوان عسل اکبری، دینا قاسمی ، ملیکا شرفی، مریم معصومی، صبا روستایی، ساحل روستایی و ریحانه قیصری به عنوان نفرات برتر این مسابقات معرفی شدند.

سپهری نیا در ادامه به توزیع بسته های حمایتی غذایی بین خانواده های جامعه هدف در سطح شهرستان به مناسبت هفته بسیج به همت هیئت روستایی و بازی های بومی محلی اشاره کرد و افزود: در اقدامی جهادی و خداپسندانه، هیئت روستایی و بازی های بومی محلی با همکاری خیرین خیر اندیش این هیئت با توزیع بسته های حمایتی غذایی در این روزهای سخت کرونایی به کمک خانواده ها ی جامعه هدف شتافت.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرنشان کرد: بیش از 12 بسته غذایی توسط ورزشکاران رده های پایه این هیئت در بین خانواده های جامعه هدف توزیع شد که خود نشان از تفکر بسیج و بسیجی در امداد و کمک رسانی به افراد و خانواده های جامعه هدف در مناطق محروم و حاشیه شهر است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن