اجتماعی

اهدای دو دستگاه تبلت به دانش آموزان کم برخوردار ملایر

مدیر اداره آموزش و پرورش شهرستان ملایر گفت: دو دستگاه تبلت به ارزش 70 ملیون ریال، به همت خیرین و جمعی از فرهنگیان آموزشگاه قرآنی طه به دانش آموزان کم برخوردار این مدرسه اهدا شد.

محمدرضا بشری در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: تهیه و اهدا تبلت به دانش آموزان از طرف همکاران و خیرین شهرستان همدلی و مهربانی را به تصویر کشیده و گامی بزرگ در مسیر مساوات در عدالت آموزشی است.

وی با ابراز خرسندی از اتصال صد در صدی دانش آموزان مدرسه قرآنی طه به شبکه شاد، نسبت به دسترسی تمامی دانش آموزان به ملزومات درسی ابراز امیدواری و از زحمات خیرین و همکاران فرهنگی در این زمینه تقدیر کرد.

بشری در ادامه به برگزاری همایش آموزش مجازی اثربخش با محوریت ” آموزش در دوران کرونا” به همت حوزه معاونت آموزش ابتدایی اشاره کرد و افزود: امروز نخستین همایش آموزش مجازی اثربخش ویژه عموم همکاران فرهنگی، دانش آموزان و سایر افراد علاقمند، به صورت برخط در بستر فضای مجازی برگزار و از سخنان اساتید استانی و کشوری در زمینه آموزش در دوران کرونا استفاده شد.

مدیر اداره آموزش و پرورش ملایر اظهارکرد: در این همایش، آموزش از طریق یادگیری معکوس، آموزش در هزاره سوم، راهکار‌های فعالسازی و کیفیت بخشی آموزش در فضای مجازی، آسیب‌های رشدی و رفتاری یادگیرندگان در دوران همه گیری کرونا، تحولات اساسی در نظام آموزشی و الگو‌های یادگیری در دوران همه گیری کرونا و پس از آن، عدالت تربیتی و آموزشی در دوران همه گیری کرونا مورد بررسی و تحلیل قرار گرفت.

وی خاطرنشان کرد: پروفسور نوروزی، استاد دانشگاه علامه طباطبایی تهران و دکتر مؤمنی راد، استاد دانشگاه بوعلی سینا همدان، دو سخنران اصلی این همایش بودند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن