ورزشی

بانوان ملایری نائب قهرمان تکواندو شدند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: ” اسرا باقری”، ورزشکار نونهال ملایری با ‏شرکت در مسابقات بین المللی آنلاین تکواندو بانوان، توانست در بخش ” هانمادانگ ممدولیو ‏سرعتی” عنوان نائب قهرمانی و مدال نقره این مسابقات را از آن خود کرده و مقام نائب قهرمانی و ‏مدال نقره مسابقات بین المللی آنلاین تکواندو بانوان را کسب کند.


حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: این مسابقات به میزبانی ‏فدراسیون تکواندو کشور به صورت آنلاین برگزار شد و 16 ورزشکار در رده سنی خردسالان ‏از 11 کشور چون کره، امارات، روسیه و… شرکت کردند و در فضای مجازی و به صورت ‏آنلاین برای کسب مقام و رتبه برتر آن با هم به رقابت پرداختند.

وی اظهارکرد: ” اسرا باقری” از استعدادهای بالقوه این رشته ورزشی که در ازندریان از توابع ‏بخش جوکار این شهرستان ساکن و تمرینات خود را زیر نظر مربی حاذق و شایسته این رشته ‏ورزشی ” ساناز آئینه” به صورت آنلاین انجام می دهد.

تلاش برای تجهیز و رفع مشکلات اماکن ورزشی ملایر

سپهری در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه تعطیلی اماکن ورزشی در زمان قرنطینه ‏بهترین فرصت برای تجهیز و رفع مشکلات موجود در آنهاست، افزود: طی روزهای اخیر با ‏حضور مهدی عباسی، مسئول هماهنگی امور شهرستان ها در اداره کل ورزش و جوانان استان ‏همدان، از اماکن ورزشی سطح شهرستان ملایر بازدید به عمل آورده و مشکلات حاد آنها مورد ‏بررسی قرار گرفت.

وی بیان کرد: سالن بوکس شهید حسینی، سالن تکواندو شهید یوسفی، دیوارکشی مجموعه ورزشی ‏بانوان (کوثر)، استخر سرپوشیده کوثر، سالن ورزشی شهید حسینی، خوابگاه شهید شیرودی ‏مجموعه ورزشی شهید تاجوک، پروژه های نیمه کاره سالن زورخانه و استخر سرپوشیده ‏مجموعه ورزشی آزادی، سالن سه هزار نفری غدیر ملایر و سالن شهید طالبی مورد بازدید قرار ‏گرفتند.

رئیس اداره ورزش و جوانان ملایر گفت: مسئول هماهنگی امور شهرستان ها در اداره کل ورزش ‏و جوانان استان همدان، خواستیم تا با پیگیری های خود گام های مثبتی را در راستای رفع و تجهیز ‏این اماکن بردارد تا در دوران پسا کرونا، ورزش ملایر قدرتمند ظاهر شود و دیگر دغدغه مشکلات ‏موجود و تجهیز آنها را نداشته باشد.

سپهری خاطرنشان کرد: در پایان این بازدیدها مسئول هماهنگی امور شهرستان ها در اداره کل ‏ورزش و جوانان استان همدان قول مساعد داد تا با پیگیری ها و همکاری کارشناسان مربوطه و ‏حمایت های مدیرکل ورزش و جوانان استان، تا حد امکان نسبت به تجهیز و رفع مسائل و ‏مشکلات موجود اقدام شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن