اقتصادی

بازرسی ویژه شب یلدا از واحدهای صنفی ملایر

با توجه به نزدیک شدن به شب یلدا، گشت مشترک بازرسی از واحدهای صنفی با محوریت فرمانداری ویژه ملایر با حضور معاون سیاسی ،اجتماعی و امنیتی، معاون عمرانی ، معاون برنامه ریزی فرمانداری، رئیس اطلاعات اماکن عمومی ، جمعی از کارمندان فرمانداری و رئیس آموزش و پرورش ، اتاق اصناف ، ادارات و خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، در این گشت های مشترک، با حضور نمایندگان دستگاه های ذیربط نحوه اجرای سیاست های نظارتی به منظور رصد اصناف، همچنین رعایت الزامات بهداشتی و محدویت های ستاد ملی کرونا توسط واحدهای صنفی، مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

در این بازدیدها ضمن تهیه گزارش ، به واحدهای متخلف اخطار پلمب داده شد و اقدامات نظارتی در قالب گشت های مشترک بازرسی با حضور دستگاه های مرتبط کماکان در دستور کار قرار گرفت.

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير نیز از ادامه موفق طرح کنترل محدوديت هاي تردد با حضور مسئولانه پليس ملاير خبر داد و گفت: هرگونه سهل انگاري و عدم رعايت پروتکل هاي بهداشتي طي اين ايام از سوي شهروندان ، بي گمان تبعات منفي جبران ناپذيري را بدنبال خواهد داشت.

سرهنگ پاسدار محمد باقر سلگي در حاشيه اجراي طرح محدوديت هاي تردد که در شب گذشته از ساعت21 تا 4 ادامه داشت، با تقدير از تلاش مجاهدانه کادر درمان و کليه شهرونداني که نسبت به رعايت پروتکل هاي بهداشتي اهميت خاص قائل هستند، افزود: با اهتمام عمومي و عزم ملي خواهيم توانست در برابر اين ويروس و بيماري کشنده بايستيم.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن