فرهنگ و هنر

گام بلند موسسه خیریه محمد رسول الله( ص) ملایر در محرومیت زدایی

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: موسسه خیریه محمد رسول الله( ص) در طرح رزمایش کمک های مومنانه، با همکاری و مشارکت ستاد اجرایی فرمان امام( ره) و کمیته امداد امام خمینی(ره ) اقدام به تهیه و توزیع 500 بسته حمایتی غذایی در بین خانواده های جامعه هدف کرد.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: سالن شهید بهشتی استادیوم تختی ملایر میزبان کمک های بشر دوستانه خیران خیر اندیشی بود که برای کمک به همنوعان خود در مناطق محروم و حاشیه شهر و روستاهای بخش های تابعه شهرستان با الهام گرفتن از مولای خود از هیچ تلاشی مضایقه نمی کنند.

وی اظهارکرد: موسسه خیریه محمد رسول الله (ص) از ابتدای سال تاکنون بیش از 2500 بسته حمایتی غذایی، 20 هزار پرس غذای گرم، 40 هزار بسته های بهداشتی شامل ماسک و مواد ضد عفونی کننده ، لوازم التحریر، 10 دست جهیزیه کامل از ابتدای شیوع ویروس منحوس کرونا و … را با همکاری دستگاه های اجرایی شهرستان و خیرین تهیه و تدارک دیده و در بین خانواده های جامعه هدف توزیع کرده است.

سپهری نیا خاطرنشان کرد: این موسسه در پیشگیری از شیوع بیماری کرونا با همکاری خیرین و اعضای خود در اوج کمبود ماسک اقدام به راه اندازی کارگاه تولید ماسک کرد و روزانه 5000 عدد ماسک تولید و توزیع می شود.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر یادآورشد: عده ای از جوانان مومن و انقلابی این موسسه نیز در جبهه های محور مقاومت در امداد رسانی و کمک به مردم محروم و مدافعان حرم حضوری پر رنگ و مستمر دارند.

حضور ورزشکار ملایری در اردوی تیم ملی کبدی بانوان

سپهری نیا در ادامه با بیان اینکه ” زهرا سادات موسوی”، ورزشکار ملایری الاصل به تیم ملی کبدی بانوان کشور دعوت شد، گفت: طی حکمی از سوی فدراسیون کبدی جمهوری اسلامی ایران ” زهرا سادات موسوی” که اصالت ملایری دارد با درخشش خاص خود در مسابقات و لیگ های کشور در سال های گذشته به اردوی تیم ملی کبدی بانوان کشور دعوت شد.

وی افزود: زهرا سادات موسوی متولد تهران و ملایری الاصل است که از سال ۹۳ با شرکت در طرح استعدادیابی کبدی علاقمند به این رشته ورزشی می شود و با سرمربی گری سلیمه عبدالله بخش(کاپیتان اسبق تیم ملی) و مربیگری آرزو عبدالهی شروع به تمرینات این رشته ورزشی می کند و با داشتن استعداد با لقوه خود در سالهای 93-94 با کسب عنوان نایب قهرمانی کشور سهمیه ورود به لیگ کبدی بانوان را به دست می آورد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر بیان کرد: نایب قهرمانی لیگ برتر بانوان سال ۹۵ که در چهار دور رفت و برگشت برگزار شد، قهرمانی مسابقات کشوری جوانان سال ۹۵، قهرمانی مسابقات کشوری سال ۹۶، قهرمانی در مسابقات امید سال ۹۷ در تهران، قهرمانی سوپر لیگ بانوان کبدی در چهار مرحله رفت و برگشت درسال ۹۸ و … از جمله افتخارات این ورزشکار و قهرمان ارزنده ملایری به شمار می رود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن