اجتماعی

کاهش 20 درصدي کشته شدگان انساني در ملاير

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کاهش 20درصدي کشته شدگان انساني در ملاير طي نه ماه تلاش شبانه روز ي مامورين پليس راهور خبر داد و گفت: در راستاي جلوگيري از بروز حوادث مرگبار در سوانح خودروئي با مجموعه اقدامات آگاه کننده، بازدارنده و هوشمندانه پليس راهور اين توفيق طي نه ماه حاصل شده و به دنبال آن ميزان تصادفات جرحي نيز طي اين مدت 26 درصد کاهش داشته است.

سرهنگ محمد باقر سلگي در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با اشاره به اينکه در مجموع کل تصادفات شاهد 18 درصد کاهش انواع تصادفات فوتي، جرحي و خسارتي هستيم، افزود: اميد است تا با رعايت و مشارکت بيشتر قوانين راهنمائي و رانندگي توسط رانندگان و شهروندان، بتوانيم زمينه نيل به بهترين سطح انضباط ترافيکي و امنيت براي رانندگان و مسافران را در اين شهرستان شاهد باشیم.

اين مقام مسئول در ادامه از متلاشی شدن باند سه نفره توزيع مواد مخدر در ملاير خبر داد و اظهارکرد: در راستاي مبارزه بي امان با باندهاي تهيه و توزيع مواد مخدر در سطح شهرستان، مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر از فعاليت يک باند تهيه و توزيع مواد مخدر در يکي از روستاهاي ملایر مطلع شدند و بلافاصله با هماهنگي دستگاه قضائي برای شناسائی و دستگيري سوداگران مرگ اقدام کردند.

وی افزود: با انجام کار اطلاعاتي و شناسائي دقيق، مخفيگاه هاي هر سه توزيع کننده مواد مخدر شناسائي و در يک عمليات ضربتي هر سه نفر توزيع کننده مواد مخدر توسط مامورين اين يگان دستگیر شدند.

سلگی خاطرنشان کرد: در همين راستا مقادير 7هروئين و2گرم شيشه و50سانت سوخته ترياک و20گرم مواد مخدر روانگردان و یک عدد پايپ کشف و با تشکيل پرونده هر سه نفر تحويل مراجع قضائي شدند.

فرمانده انتظامي ملاير از شهروندان ملاير خواست: هر نوع اطلاعاتي در خصوص فعاليت مجرمانه توزيع کنندگان مواد مخدر را بلافاصله پس از رويت به مرکز فوريت هاي 110 منعکس کنيد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن