ورزشی

وزنه بردار ملایری به اردوی تیم ملی جوانان کشور دعوت شد

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: طی تماس تلفنی از سوی فدراسیون وزنه برداری جمهوری اسلامی ایران با هیئت وزنه برداری استان و شهرستان “علیرضا زندی”، وزنه بردار جوان و خوش آتیه ملایری به عنوان تنها نماینده استان همدان به اردوی تیم ملی جوانان کشور برای حضور در مسابقات وزنه برداری جوانان جهان دعوت شد.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، افزود: مسابقات وزنه برداری جوانان جهان به میزبانی کشور عربستان در اردیبهشت ماه سال 1400 برگزار خواهد شد.

وی اظهارکرد: “علیرضا زندی”، از وزنه برداران خوش نام و با اخلاق شهرستان ملایر و استان همدان است و از افتخارات این ورزشکار شایسته می توان به کسب مقام های اول تا سوم مسابقات استانی و کشوری در سال های گذشته در دره سنی نوجوانان، دعوت به اردوی تیم ملی نوجوانان کشور در سال های 97 و 98 اشاره کرد.

سپهری نیا در ادامه با بیان اینکه ” هما فقیهی” مربی کونگ فو ملایر به عنوان مسئول کمیته مربیان هیئت کونگ فو استان همدان انتخاب و منصوب شد، گفت: طی حکمی از سوی هیئت کونگ فو استان همدان هما فقیهی، با توجه به فعالیت خوب و ارزنده خود در ورزش کونگ فو و پرورش ورزشکارانی که هر کدامشان افتخاری برای شهرستان محسوب می شوند، از سوی کارشناسان این هیئت به عنوان مسئول کمیته مربیان انتخاب و منصوب شد.

سرپرست اداره ورزش و جوانان ملایر خاطرنشان کرد: ” فقیهی” از مربیان و ورزشکاران شایسته این رشته ورزشی است که افتخارات و مدال های ارزشمندی را در مسابقات کونگ فو بانوان هم در قبل از کرونا و هم در زمان زمان قرنطینه پیشگیری از کرونا ویروس در فضای مجازی به صورت آنلاین در کشور برای ورزش شهرستان ملایر و استان همدان به ارمغان آورده ودر تابستان سال جاری به عنوان دختران موفق این شهرستان در عرصه ورزش شهرستان انتخاب و معرفی شد.

این مقام مسئول در بخش دیگری از سخنان خود افزود: عملیات بازسازی و تعمیرات داخلی زورخانه پوریای ولی به همت هیئت ورزش های زورخانه ای و پهلوانی با همکاری شهرداری و شورای اسلامی ملایر آغاز و در حال انجام است، در این عملیات دیوارها، سکوی تماشاچیان، سقف و گود زورخانه، سرویس های بهداشتی و … مرمت و بازسازی می شوند.

وی بیان کرد: هیئت پهلوانی و ورزش های زورخانه ای ملایر با استفاده از فرصت به وجود آمده در زمان قرنطینه کرونایی تمام سعی و تلاش خود را در جهت به روز کردن مکان مربوطه و تجهیزات آن می کنند تا در پسا کرونا تحول خوبی در ورزش کهن و پهلوانی این شهرستان به وجود آورند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن