اقتصادی

گران فروشی در بازار گوشت

سرپرست معاونت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان، قیمت گذاری اولیه و اصلی در بازار گوشت را وظیفه جهاد کشاورزی دانست.

داریوش صفاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با بیان اینکه براساس مصوبه یک ماه اخیر ستاد تنظیم بازار کشور، سطح عمده فروش گوشت و قیمت گذاری اولیه بر عهده جهاد کشاورزی قرار گرفته است، مطرح کرد: براساس این مصوبه ابتدا جهادکشاورزی براساس قیمت دام زنده، گوشت را قیمت گذاری کرده و سپس به سازمان صمت برای تادیه و بررسی نهایی ارسال می‌کند.

وی با اشاره به اینکه جهادکشاورزی قیمت جدیدی را به سازمان صمت ارسال نکرده است، عنوان کرد: برخلاف نظر رئیس اتحایه رئیس اتحادیه قصابان و آلایش دامی گوشت قرمز قیمت رسما داشته و در تاریخ 19 مهرماه به اتحادیه مذکور اعلام شده است؛ حال با این توضیحات اتحادیه اعتراض دارد بحثی دیگر است؛ لازم به ذکر است ران و سردست گوسفندی براساس قیمت مصوب 115 تومان بوده و اتحادیه باید در صورت مشاهده قیمتی بالاتر آن را به صمت گزارش داده تا برخورد لازم صورت پذیرد.

سرپرست معاونت، بازرسی و حمایت از حقوق مصرف کنندگان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان همدان ادامه داد: اعتراض اتحادیه مربوطه به‌دلیل افزایش قیمت دام زنده زنده و قیمت گذاری در این رابطه است که براساس قانون این بحث ارتباطی به صمت نداشته و مربوط به سازمان جهادکشاورزی است.

لازم به ذکر است پیش از این رئیس اتحادیه قصابان و آلایش دامی قیمت ران و سرست را 140 و مخلوط را 100 هزار تومان اعلام کرده بود.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن