ورزشی

داور ملایری؛ مسئول برگزاری مسابقه فوتبال لیگ دسته دو کشور

سرپرست اداره ورزش و جوانان شهرستان ملایر گفت: طی حکمی از سوی فدراسیون فوتبال کشور ” باقر عارفی”، داور و پیشکسوت ملایری به عنوان نماینده و مسئول برگزاری مسابقات لیگ دسته دو کشور انتخاب و معرفی شد.

حمید رضا سپهری نیا در گفت و گو با پایگاه خبری همدان آنلاین، با بیان اینکه دو تیم ملی حفاری اهواز و علم و ادب تبریز از تیم های لیگ دسته دو کشور هستند که با نظارت و مسئولیت ” عارفی” در ورزشگاه اهواز به مصاف هم رفتند، افزود: ” باقر عارفی” داور و مربی خوش نام و پیشکسوت این شهرستان، از چهره های ماندگار در ورزش شهرستان و استان است.

وی در بخش دیگری ازسخنان خود اظهارکرد: جامعه ورزش شهرستان ملایر، با شرکت در پویش اهدای خون با هدف کمک به بیماران نیازمند سالگرد شهادت سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی را گرامی داشتند و با این اقدام ارزشی و ماندگار ثابت کردند در همه شرایط سخت و دشوار و همه صحنه ها حضوری فعال دارند.

سپهری نیا خاطرنشان کرد: جامعه ورزش شهرستان اعم از مسئول اداره ورزش و جوانان و کارکنان آن، روسای هیئت های ورزشی، ، قهرمانان و ورزشکاران در این پویش همگانی حضور داشتند و با نذر خون خود در سازمان انتقال خون این شهرستان در سالگرد شهادت سردار عزیزشان و شهدای والامقام جبهه مقاومت حماسه ای دیگر آفریدند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن