اقتصادی

کشف دو تُن گردوي قاچاق و دستگيري سارقین در ملایر

فرمانده انتظامي شهرستان ملاير از کشف دو تُن گردوي قاچاق در ملاير خبر داد و گفت: راستاي ‏مبارزه با قاچاق کالا، مامورين مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي، حين گشت زني به يک ‏دستگاه خودروي خاور مشکوک شدند و با هماهنگي به عمل آمده با دستگاه قضائي اين خودرو را ‏به منظور بررسي دقيق تر مدارک و محموله متوقف کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، سرهنگ محمد باقر سلگي افزود: با بازرسي صورت گرفته ‏توسط مامورين، تعداد 114 کيسه حاوي گردوي چيني و فاقد مجوز قانوني به وزن 2 هزار کيلو ‏گرم و ارزش تقريبي 2 میلیارد ريال کشف و ضبط و با تشکيل پرونده يک نفر متهم تحويل مراجع ‏قضائي شد.

وی با اشاره به اولويت بودن ماموريت خطير مبارزه با قاچاق کالا ، تصريح کرد: به منظور ‏توفيق در “جهش توليد” و رونق اقتصادي و حمايت از توليدات داخلي اين روند قاطعانه در دستور ‏کار قرار دارد.

سلگی در ادامه از دستگيري 9 معتاد متجاهر توسط مامورين پليس مبارزه با مواد مخدر ملاير خبر ‏داد و اظهارکرد: مامورين اين يگان در راستاي جمع آوري و برخورد قاطعانه با معتادان متجاهر ‏با تلاش ميداني موثر و اعزام گشت هاي هدفمند در پاتوق ها و مکان هاي حضور معتادان متجاهر ‏و بلامکان مرحله ديگري از اجراي اين طرح را به مرحله اجرا در آوردند.

اين مقام مسئول افزود: در همين رایتا با هماهنگي با دستگاه قضائي ، تعداد 9 نفر معتاد کارتن ‏خواب توسط مامورين دستگير و تحويل کمپ ماده 16 شهرستان همدان شدند.

فرمانده انتظامي ملاير با اشاره به دستگيري سارق حرفه اي اماکن خصوصي و خانه هاي باغي و ‏کشف 7 فقره سرقت در ملاير، گفت: در راستاي پاکسازي مناطق آلوده به جرم که از مطالبات مهم ‏شهروندان و ناجاست، طي هماهنگي با دستگاه قضائي با اجراي مرحله ديگري از طرح پاکسازي ‏در يکي از مناطق مورد نظر اجرا شد.

سلگی خاطرنشان کرد: مامورين اين يگان با شناسائي مخفيگاه يک سارق حرفه اي در خارج از ‏شهر ملاير و در منطقه اجراي اين طرح، طي يک عمليات ضربتي و غافلگيرانه، فرد مورد نظر را ‏دستگير کردند.

وی افزود: بلافاصله اين متهم به يگان انتقال داده شد و با انجام بازجوئي فني و تخصصي، به تعداد ‏‏7 فقره سرقت از اماکن خصوصي و خانه باغي مردم اعتراف کرد که با تشکيل پرونده، متهم ‏تحويل مراجع قضائي شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن