اجتماعی

دهه فجر؛ فرصتی ارزشمند برای تبیین دستاوردهای نظام ‏

فرماندار ویژه ملایر با بیان اینکه دهه مبارک فجر، فرصت ارزشمندی برای تبیین دستاوردهای ‏نظام است، ضمن مرور شرایط عمومی حاکم بر کشور و نزدیک شدن سیزدهمین دوره انتخابات ‏ریاست جمهوری و پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا، نقش دهیاران در ایجاد امید و ‏نشاط اجتماعی در سطح روستاها را بسیار مهم ارزیابی کرد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، قدرت الله ولدی ظهر پنج شنبه، 2 بهمن ماه، در نشست ‏مشترکی با حضور اعضای کمیته امنیت، بخشداران و دهیاران شهرستان، با اشاره به انجام وظیفه ‏دهیاران به عنوان منتخبین شوراهای اسلامی روستاها و منصوبین دولت خدمتگزار، دهیار را ‏نماینده عالی دولت در سطح روستا دانست.

وی اظهارکرد: یک دهیار خدوم و پرتلاش که با وجود تمامی سختی ها پیگیر مسائل مردم روستای ‏خود است، تصویری شایسته از نظام اجرایی کشور ارائه و مردم را به آینده و ادامه زندگی در ‏روستاها امیدوار می کند.

این مقام مسئول با اشاره به خدمات ارائه شده در راستای توسعه و تامین امکانات رفاهی در سطح ‏روستاها، افزود: فرارسیدن دهه مبارک فجر، فرصت ارزشمندی است که باید به نحو شایسته و در ‏راستای تبیین دستاوردهای نظام اسلامی مورد استفاده قرار گیرد.

ولدی با اشاره به تداوم شیوع بیماری کرونا و خطرات ناشی از آن، عادی انگاری شرایط را خیانت ‏به مردم و زحمات کادر درمان عنوان کرد و از دهیاران خواست: همچنان بر اجرای پروتکل های ‏بهداشتی نظارت داشته و روند هشداردهی و اطلاع رسانی خطرات و راه های انتقال بیماری کرونا ‏را ادامه دهند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن