سیاسی

انتخاب مدیران غیربومی در همدان، وزیر کشور را راهی بهارستان کرد

نماینده مردم همدان و فامنین در خانه ملت از طرح سوال از وزیر کشور به دنبال انتصاب مدیران غیربومی در استان‌ها به ویژه همدان در کمیسیون مربوطه خبرداد.

احمدحسین فلاح در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به انتصاب مدیران غیر بومی در حوزه انتخابیه خود و جابه‌جایی غیرقانونی مدیران در آستانه انتخابات و اتمام کار دولت فعلی، مطرح کرد: براساس دستور سخنگوی دولت، جابه جایی مدیران در ماه‌های پایانی فعالیت دولت امری خلاف قانون است؛ با این وجود متاسفانه شاهد این جابه جایی در همدان و انتصاب مدیران غیربومی هستیم.

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس یازدهم ادامه داد: از این رو برحسب وظیفه این مطالبات به صورت کلان و با همکاری 30 نفر از نمایندگان شهرهایی که از انتصاب مدیران غیربومی و جابه جایی غیرقانونی مسئولان رنج می‌برند، طرح سوال از وزیر کشور در کمیسیون مرطوبه کلید خورد؛ در صورت قانع نشدن نمایندگان از پاسخ‌های وزیر، این پرسش ها به صحن علنی مجلس خواهد رفت.

فلاح با اشاره به استخدام قابل توجه نیروهای غیربومی در پتروشیمی هگمتانه با وجود تعداد زیاد افراد فاقد شغل در استان نیز اظهار کرد: متاسفانه مادامی که سیاست کاری از راس مشکل داشته باشد به پایین دست نیز نفوذ پیدا می‌کند.

وی با بیان اینکه همواره انتصاب بر اساس شایسه سالاری را ملاک قرار داده‌ایم، گفت: متاسفانه در همدان شاهد انتصاب افراد غیربومی فاقد شایستگی هستیم؛ متاسفانه این قبیل از کارها با اهداف سیاسی درحال انجام هستند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن