اجتماعی

انتشار تصاویر شخصی دختر جوان توسط خاستگار کینه‌ای

رئیس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات استان همدان از انتشار تصاویر شخصی دختری جوان با عناوین مستهجن توسط یک خاستگار قدیمی خبرداد.

سرهنگ فیروز سرخوش‌نهاد در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با تاکیدبراینکه هیچ فردی نباید فیلم و تصاویر شخصی خود را به افراد ناشناس تحت هرعنوانی ارسال و مقدمات و زمینه شیادی افراد سودجو را فراهم نکند، اظهار کرد: در پی وصول شکایتی از سوی خانم جوان مبنی بر انتشار تصاویر و شماره شخصی خود در فضای مجازی توسط خاستگارش، کارشناسان پلیس فتا با اقدامات پلیسی به سرعت، متهم را شناسایی و با هماهنگی دستگاه قضایی وی را دستگیر کردند.

وی با اشاره به وجود ادله انکارناپذیر از متهم، تشریح کرد: متهم 28 ساله در اعترافات خود، دلیل این کار را تسویه حساب شخصی به دنبال مخالفت خانواده دختر جوان در برابر خاستگاری وی خواند؛ این پسر جوان چندی پیش تحت عنوان خاستگار اعتماد شاکیه را جلب و به تصاویر و فیلم‌های شخصی این دخترجوان دسترسی پیدا کرده بود.

سرهنگ سرخوش‌نهاد ادامه داد: شهروندان در صورت مشاهده اقدامات مجرمانه در فضای مجازی می‌توانند با مراجعه به سایت پلیس فتا به آدرس https://www.cyberpolice.ir/شکایت خود را ثبت کنند.

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن