اجتماعی

انتقال کودک آزار دیده و 2 خواهرش به بهزیستی

معاون امور اجتماعی بهزیستی استان همدان از پذیرش کودک 2 ساله ملایری که چند روزگذشته به واسطه عموی خود مورد آزار و اذیت قرار گرفته و تصاویرش در فضای مجازی منتشر شد خبرداد..

زهره بختیاری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به انتشار تصاویر کودک آزار ملایری در فضای مجازی و دستگیری مجرم ، مطرح کرد: متاسفانه پدر این کودک درحین این عمل متاثر کننده درحال فیلم برداری بوده و به انجام این اقدام مجرمانه کمک کرده است؛ درحال حاضر پدر این کودک نیز توسط پلیس دستگیر شده است.

وی با بیان اینکه شب گذشته مادر و 3 فرزند 2،6 و 7 ساله خود درخانه امن تحت نظارت بهزیستی پذیرش شده‌اند، عنوان کرد: درحال حاضر مادر برای رفتن بیقراری می‌کند و تیم بهزیستی در ملایر در حال رایزنی با قاضی پرونده بوده  تا امکان عدم جداسازی را بگیرد؛ لازم به ذکر است بررسی های بیشتری در این رابطه انجام خواهد شد و با این کودکان گفت و گوی بیشتری می شود تا زمینه های آسیب آنها مشخص و اگر این زمینه وجود نداشت به خانه خود برگردانده شوند.

بختیاری ادامه داد: بنابر اعترافات عموی کودک این اتفاق تنها به دلیل شوخی و جهل به قانون بوده است؛ این درحالیست که این اعترافات از دید بهزیستی قابل قبول نیست.

لازم به ذکر است طی روزهای اخیر مردی با انداختن تسبیح به دور گردن کودک بدون توجه به آزار و گریه وی، عکس آن را در فضای اینستاگرام منتشر کرد و موجب آزرده شدن افکار عمومی شد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن