اقتصادی

ادعا کافی نیست، با مدرک اظهار نظر کنید

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی ستانداری همدان از نبود مدارک و مستندات قابل قبول در رابطه با استخدام نیروهای غیربومی در پتروشیمی هگمتانه خبرداد.

سیدمحمدرضامیرصفدری در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با تاکید براینکه افرادی که در رابطه با استخدام افراد غیربومی در پتروشیمی هگمتانه اظهارنظر کرده‌اند باید برای رفع نگرانی و عدم تشویش اذهان عمومی، مدارک و مستندات خود را به استانداری ارسال کنند، مطرح کرد: صرف ادعا نمی‌توان در رابطه با موضوعی اظهار نظر کرد؛ تاکنون هیچ مستند و مدارکی در رابطه با استخدام تعداد قابل توجهی از افراد غیربومی در پتروشیمی هگمتانه به دست استانداری نرسیده است.

وی با بیان اینکه پتروشیمی هگمتانه بخش خصوصی بوده و ربطی به دولت و استانداری ندارد، تصریح کرد: مجتمع پتروشیمی هگمتانه خود باید استخدام افراد غیربومی را تایید و در این رابطه پاسخگو باشد؛ لازم به ذکر است معاونت توسعه مدیریت ومنابع استانداری تنها درصورت دریافت مدارک و مستندات منسجم و محکم در رابطه با نادیده گرفته شدن حقوق کارگران و متخصیصن بومی، اجازه دخالت و بررسی را دارد.

معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استانداری همدان در واکنش به سخنان و انتقادات  یکی از نمایندگان مردم همدان در مجلس شورای اسلامی و رئیس مجمع نمایندگان کارگران استان همدان در رابطه با اخبار استخدام تعداد قابل توجهی از نیروهای غیربومی در این مجتمع، عنوان کرد: این افراد باید با مدارک و مستندات خود به استانداری مراجعه و ادله خود را مطرح کنند.

میرصفدری خاطرنشان کرد: باید توجه داشت که مجتمع پتروشیمی هگمتانه یک مرکز کاملا تخصصی و حساس بوده که نیازمند استخدام متخصصانی ویژه است؛ از این رو احتمال می‌رود در استان همدان فردی که تخصص مورد نیاز را دارا باشد وجود نداشته و به ناچار از استان‌های مجاور نیرو استخدام شده است

برچسب ها
نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن