اقتصادی

آغاز عملیات اجرایی یک واحد جدید نمایشگاهی در شهر جهانی مبلمان منبت

همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر، ظاهر پورمجاهد، معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری همدان و قدرت اله ولدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر با حضور در گلزار شهدای روستای حسین آباد شاملو، ضمن تجدید میثاق با آرمانهای شهدا، به مقام شامخ شهدای این روستا ادای احترام کردند.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، امروز افتتاح دو باب مدرسه و افزایش ۱۸ کلاس جدید به ظرفیت آموزشی بخش جوکار شهرستان ملایر همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر،رقم خورد.

در ادامه به منظور گرامیداشت نهمین روز از چهل و دومین فجر انقلاب شکوهمند اسلامی و با حضور شماری از مسئولین ذیربط، یک باب مدرسه شش کلاسه در روستای حسین آباد شاملو و همزمان یک باب مدرسه دوازده کلاسه در روستای علی آباد دمق از توابع بخش جوکار شهرستان ملایر افتتاح و در اختیار دانش آموزان و آموزگاران ارجمند این مناطق قرار گرفت.

این دو پروژه با صرف بیش از ۴۰ میلیارد ریال اعتبار از محل اعتبارات نوسازی مدارس احداث شده است.

همچنین فاز اول مجتمع آبرسانی روستایی شهید سلیمانی بخش جوکار و دیگر پروژه های حوزه آبفا شهرستان ملایر با بیش از هفتاد میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

امروز همزمان با دهه مبارک فجر، پروژه های بنیاد مسکن ملایر با بیش از ۵۴۷ میلیارد ریال اعتبار افتتاح شد.

این طرح های عمرانی شامل افتتاح پل سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی در روستای گنبد و همزمان افتتاح پروژه های ایمن سازی روستاهای پیروز و علی آباد دمق، بهسازی و آسفالت روستای سیاچغا و احداث و بهسازی ۳۲۶ واحد مسکن روستایی در سطح شهرستان بوده است.

آغاز عملیات اجرایی یک واحد جدید نمایشگاهی در شهر جهانی مبلمان منبت همزمان با نهمین روز از دهه مبارک فجر نیز رقم خورد.
این واحد جدید با سرمایه‌گذاری بخش خصوصی و صرف بیش از ۱۰۰ میلیارد ریال اعتبار، در چهار هزار متر مربع احداث خواهد شد.
گفتنی است؛ امروز یک واحد جدید نمایشگاهی در بازارچه شهر جهانی مبلمان منبت شهرستان ملایر، واقع در خوشه صنعتی مبلمان و دکوراسیون ملایر دو افتتاح شد.

این واحد نمایشگاهی با سرمایه ‌گذاری بخش خصوصی و صرف بیش از ۱۵۶ میلیارد ریال اعتبار احداث گردیده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن