اجتماعیاقتصادی

افتتاح ۱۶۲ میلیارد ریال پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل ملایر

مقارن با دهه مبارک فجر پروژه های عمرانی دهیاری های بخش سامن با حضور قدرت الله ولدی، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان ملایر و با صرف بیش از ۹ میلیارد ریال اعتبار دو افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، همچنین پروژه هایی شامل افتتاح ساختمان زورخانه و همزمان ۴ پروژه عمرانی روستای حسین آباد ناظم و دیگر پروژه های دهیاری های بخش سامن بود.

ولدی افزود: افتتاح بیش از ۱۶۲ میلیارد ریال پروژه حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر نمونه از دستاورد علمی خانواده است.

در ادامه مجتمع خدماتی رفاهی گرین واقع در محور ملایر – آورزمان – نهاوند به نمایندگی از ۱۶۲ میلیارد ریال طرح و پروژه عمرانی حوزه راهداری و حمل و نقل جاده ای شهرستان ملایر افتتاح شد.

معاون استاندار همدان و فرماندار ویژه ملایر گفت: سرمایه‌گذاری بیش از ۶ هزار میلیارد تومان در این شهرستان همزمان با ایام الله دهه فجر، نمود عینی جهش تولید است که بخشی از آن به ثمر نشسته و بخشی نیز در حال اجراست.

ولدی اظهار کرد: در حال حاضر ملایر به یک کارگاه سازندگی تبدیل شده و با نشاط در حال رشد و توسعه است.

وی توسعه این شهرستان در تمامی حوزه‌ها را شتابان دانست و افزود: در نیمه نخست امسال همزمان با هفته دولت، هزار و ۵۰۰ میلیارد تومان طرح به بهره‌برداری رسید و یا عملیات اجرایی آنها آغاز شد که این رقم در دهه فجر به بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان رسید و ۸۰ درصد سرمایه‌گذاری طرح‌های استان همدان را به خود اختصاص داد.

فرماندار ملایر بهره‌برداری از طرح‌های دهه فجر در امنیت و آرامش را از ثمره‌های انقلاب اسلامی دانست و بیان کرد: هدف دولت تدبیر و امید ارایه خدمات حتی در دورترین و محروم‌ترین نقاط کشور است و در این زمینه شاهد توفیقات خوبی در این شهرستان بودیم.

ابن مقام مسئول توسعه و عمران روستایی را در کنار دیگر حوزه‌ها در اولویت خواند و گفت: با وجود تنگناهای مالی و مشکلات اقتصادی، همت دولتمردان برای بهبود شرایط و رونق کسب و کار جدی است و هیچ امری نمی‌تواند مانع این خدمت‌رسانی به مردم شود.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن