اجتماعی

همدان، یک استان سالمند

معاون وزیر بهداشت درمراسم افتتاح بیمارستان سردار سلیمانی بابیان اینکه استان همدان یک استان سالمند است افزود: قطعا هرچه زیرساخت بهداشت و درمان بیشتر امنیت مردم بیشتر می شود.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین قاسم جان بابایی در آیین افتتاح بیمارستان هید سلیمانی تویسرکان، گفت : تویسرکان را از زمان جنگ بخاطر داریم و یاد شهدای تویسرکان همیشه در یاد ما خواهد ماند.

وی ادامه داد: یکی از بهترین کارنامه ها برای مدیریت کرونا را استان همدان به خود اختصاص داده است.

نماینده مردم تویسرکان انیز اظهار کرد: ام ار آی تنها وسیله پزشکی است که به دلیل سرانه جمعیت تویسرکان در این شهرستان وجود ندارد؛ لازم به ذکر است طی مکاتبات انجام شده با وزیر بهداشت و گذرندان مراحل مورد نیاز، این وسیل مهم نیز در آینده‌ای نزدیک در این شهرستان ارسال خواهد شد.

محمد مهدی مفتح اضافه کرد: بیمارستان ولی عصر هم به کار خود ادامه خواهد داد و تویسرکان دو بیمارستان فعال دارد.

مردم تویسرکان شایسته بهترین ها هستند

استاندار همدان درادامه گفت :مردم شهرستان تویسرکان شایسته بهترین ها هستند همچنین به لطف خدا بیماری کرونا در حال کنترل است ادامه این روند که همکاری مردم را می طلبد.

سعید شاهرخی بابیان اینکه استان همدان در وضعیت زرد است خاطرنشان کرد: ۷۰ درصد طرح های ویژه آی.سی. یو مربوط به این طرح است، اگر الان موفق بوده و حاصل برنامه ریزی ۸ ساله دولت تدبیر و امید است که زیر ساخت بهداشتی و درمانی آماده شده است.

شاهرخی خاطرنشان کرد:یکی از نشانه‌های مهم مثال عینی انقلاب در حوزه بهداشت و درمان مربوط به استان همدان است، از این رو ما به کادر درمان و بیمارستانهای اضافه شده افتخار می کنیم.

وی ادامه داد:انقلاب یعنی جهش در امر خدمات رسانی از این رو باید به سمتی پیش برویم که مردم به‌جز درمان بیماری دغدغه دیگری نداشته باشند؛ همچنین تویسرکان در مسیر توسعه است، توسعه کشت گلخانه‌ای، بحث گردو، بیمارستان ، توسعه راههای شهرستان و راههای روستایی و… از جمله نمونه های توسعه در شهرستان هستند.

رئیس علوم پزشکی همدان درادامه گفت: روند ساخت بیمارستان 12 سال به طول انجامید که از زمان انتقال موقت تا امروز کمتر از ۶ ماه بازسازی و تجهیز بیمارستان طول کشیده است.

حیدری مقدم افزود: به ازای هر ۱۰۰ هزار نفر ۱.۳ تخت وجود داشته که با این افتتاح به ۲.۵ درصد رسیده و دوبرابر افزایش داشته است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن