اجتماعی

وضعیت اپیدمی بیماری کرونا در ملایر زرد شد

جلسه ستاد شهرستانی کنترل و هماهنگی مقابله با بیماری کرونا به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر، فرمانده نیروی انتظامی شهرستان و دیگر اعضای ستاد برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری همدان آنلاین، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی فرمانداری ملایر در این نشست با اشاره به افزایش شمار مبتلایان بیماری کرونا در شهرستان ملایر، افزود: متاسفانه و بنابر استانداردهای ابلاغی از سوی ستاد ملی کرونا، ملایر پس از یک هفته جای گیری در جمع شهرهای با وضعیت آبی، به علت کاهش اجرای پروتکل ها و افزایش شمار تجمعات خطرناک، مجدداً در وضعیت زرد اپیدمی بیماری کرونا قرار گرفته و این به معنای بازگشت مجدد محدودیت های متناسب این شرایط است.

حسین فارسی افزود: ملایر باتوجه به اینکه در مسیر عبور و مرور هموطنان خوزستانی است و استان خوزستان هم در وظعیت قزمز کرونا قرار دارد، همه همشهریان باید پروتکل های بهداشتی را بیشتر رعایت کنند.

وی با تأکید بر اینکه اکیپ های بازرسی باید با جدیت هرچه بیشتر بازرسی های خود را در سطح شهرستان انجام دهند، اظهارکرد: فعلاً شهرستان ملایر در وظعیت زرد کرونا قرار دارد، اما هیچ گونه تعطیلی کسبه، اصناف و بازاریان تا اطلاع ثانوی وجود ندارد.

فارسی با بیان اینکه ورود پلاک های غیربومی خصوصا پلاک های استان خوزستان به شهرستان ممنوع است، ادامه داد: همچنان منع تردد ساعت ۹ شب برقرار است و باتوجه به این طرح کسبه و بازاریان رأس ساعت ۸.۳۰ دقیقه شب نسبت به تعطیلی واحد صنفی خود اقدام کنند.

این مقام مسئول با تاکید بر شدت یافتن نظارت ها، خطرات خیز مجدد بیماری را یادآور شد و از عموم مردم ملایر خواست با رعایت کامل دستورالعمل های بهداشتی و خودداری از حضور در تجمعات پر خطر به عبور مجموعه شهرستان از این وضعیت کمک کنند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن