اجتماعیفرهنگ و هنر

گزارشی از تخلف هتل‌ها نداشته‌ایم

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان همدان  از عدم مشاهده تخلف بهداشتی و بی‌توجهی به پروتکل‌ها در هتل‌های استان به واسطه بازرسان این اداره خبرداد.

علی خاکسار در گفت‌وگو با پایگاه خبری همدان‌آنلاین، با اشاره به سخنان روز گذشته جانشین فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در ستاد استانی مقابله با کروناویروس مبنی بر پذیرش بیش از ظرفیت تعیین شده هتل‌ها در استان، مطرح کرد: منظور از پذیرش در هتل‌ها، اسکان مسافر نبوده و هدف از این سخن برپایی مجالس در رستوران و سالن‌های مربوط به هتل‌ها است.

وی ادامه داد: این درحالیست که هم‌زمان با ابلاغ دستور پذیرش تنها 25 درصد از ظرفیت تالار و سالن‌های پذیرایی از سوی ستاد ملی و استانی مقابله با کرونا، این ابلاغیه به اماکن تحت نظارت ارسال و بازرسی از آن‌ها آغاز شد.

خاکسار با بیان اینکه درصورت مشاهده تخلفات  شهروندان و یا ارگان‌های مختلف در تالار و هتل‌های تحت نظارت این اداره، موارد را به متولیان امر گزارش دهند، عنوان کرد: سلامت مردم خط قرمز ما بوده و به محض اطلاع یافتن از این گونه موارد با جدیت برخورد و یا در صورت نیاز محل را پلمب می‌کنیم.

معاون اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان یادآور شد: تاکنون در طی بازرسی‌های میدانی و یا گشت زنی ناظران مربوطه، پذیرش بیش از 25 درصد ظرفیت هتل‌ها مشاهده و گزارش نشده است.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن