اجتماعیسلامت و پزشکی

واکسیناسیون ۸۰۰ پاکبان تا پایان هفته

رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن‌سینا استان همدان از واکسیناسیون ۸۰۰ پاکبان تا آخر هفته جاری خبرداد.

سید جلال بطحایی در گفت‌وگو با همدان آنلاین، بااشاره به آغاز واکسیناسیون نیروهای خدمات شهری(پاکبان‌ها) از دو روز گذشته تا کنون، مطرح کرد: تاکنون ۴۰۰ نفر از این افراد واکسینه شده و تا پایان هفته جاری این تعداد به ۸۰۰ تن نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه این واکسن‌ها تولید کشور چین بوده است، ادامه داد: لازم به ذکر است ۴ هفته آینده مرحله دوم این واکسن به افراد مذکور تزریق خواهد شد.

بطحایی دررابطه با گروه بعدی دریافت کنندگان واکسن کرونا، عنوان کرد: درحال حاضر گروه بعدی دریافت کنندگان مشخص نیست؛ وزارت بهداشت و درمان در هر دوره به محض دریافت محموله‌های ارسالی باتوجه به تعداد دوزهای وارد شده گروه‌های واجد شرایط را معرفی می‌کند.

رئیس گروه پیشگیری و مبارزه با بیماری‌های واگیر معاونت بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی ابن سینا استان همدان در رابطه با واکسیناسیون سالمندان تحت نظارت بهزیستی نیز گفت: پیش‌بینی شده است تا ۲۳۰ نفر از سالمندان حاصر در مراکز بهزیستی در صورت رضایت واکسن مورد نظر را دریافت کنند؛ واکسیناسیون این افراد از نیمه دوم اسفندماه آغاز و تا کنون ادامه دارد.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن